CRO A PORTER, 2. VEČER

Što znači biti chic odjeven ovog proljeća

  • Autor: G. Arh
  • Zadnja izmjena 23.03.2012 13:22
  • Objavljeno 22.03.2012 u 23:00
Ornela Vištica i Anamarija Asanović 00

Ornela Vištica i Anamarija Asanović 00

Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

Što znači biti chic ovog proljeća i ljeta, na novi su način rekli dizajneri koji su se u četvrtak navečer predstavili u Westgateu, u sklopu modne manefestacije Cro A Porter: Image Haddad, Sonja Lamut, Jet Lag, Anamarija Asanović i Matija Vuica
Tomislav Miletić/PIXSELL

Tomislav Miletić/PIXSELL

Izvor: Pixsell / Autor: Tomislav Miletić/PIXSELL

Djevojke s retro točkicama na sakoima i haljinama te s velikim ružama oko vrata, romantične, zadovoljne i samouvjerene, otvorile su reviju Image Haddada. Bila je to najduža revija, ali su se kreacije pratile s velikim zanimanjem – nosive, praktične, svakodnevne, a opet dovoljno drukčije.

Poveći dio kolekcije dolazi u cvjetnom printu na veselim bojama – intenzivno plavoj, zelenoj te crnoj i bijeloj. Elegantno i ženstveno, od tunika preko minica do dužih haljina. Njihove odlične komotne hlače za dan u ormaru želi svaka pripadnica ljepšeg spola.

Anamarija Asanović uspješno je na zagrebačkoj pisti oživjela duh mondenog morskog odredišta Saint Tropeza. Svoje je kreacije namijenila trendsetericama koje nesmiljeno uživaju u životu, vole zabavu i nesputanost. Printovi prozračnih tunika, haljinica, suknjica i hlača kao da mirišu kroz damske boje, plavu, smeđu, smireno ružičastu. Od materijala mlada splitska dizajnerica koristi žoržet, a sve je začinila aplikacijama i našivenim dodacima. Uz Anamariju je pistom prošetala zvijezda 'Larinog izbora' Ornela Vištica, u dugoj bijeloj haljini, kao zaštitno lice kolekcije.

Prvih nekoliko haljina Matije Vuice, od nedokučivo spojenih nabranih traka omotanih oko tijela, malo je podiglo obrve kod publike. No, kad je postalo jasno da kolekcija dosljedno prati modnu priču, postalo je sve uzbudljivije i sa zanimanjem se moglo pratiti što je sljedeće.

Tomislav Miletić/PIXSELL

Tomislav Miletić/PIXSELL

Izvor: Pixsell / Autor: Tomislav Miletić/PIXSELL

Nizale su se tako što turbo kratke što duge haljine koje nisu mnogo toga ostavljale mašti na volju: prozirne, s gliter čipkom na strateškim mjestima, otvorenih leđa. U bež, prljavoružičastoj i nebo plavoj boji, sa srebrnim šljokicama... Doista, ako suvremena žena želi biti posebna na kakvoj vrlo glamuroznoj večeri, a ponosi se svojim tijelom te usput voli pokazati da nosi prepoznatljiv dizajnerski potpis, ove će haljine biti pun ljetni pogodak. Na kraju revije s dizajnericom je, u raskošnoj bijeloj vjenčanici, izašla slavna manekenka Kristina Šalinović. Sve su manekenke imale oslikana lica.

Sonja Lamut
uhvatila se volana oko struka i za haljine, i za sakoe, i za suknje ili kratke hlače. Vidjeli smo to prije puno sezona na Victoriji Beckham te su kasnije popularizirale brojne svjetske zvijezde. Idealno za vizualno raskošnije obline.

Osim volana, dizajnerica haljinama dodaje mašne na leđima, koja su mahom razgolićena. Donosi visoki struk hlačica, i vrlo kratke i strogo rezane sakoe. Od svih kreacija osobito su se isticale skinny hlače s volanima i sako u limun-žutoj boji, ali i elegantna duga haljina u boji bijele kave, sa zlatnim odsjajem.

JetLag, brend iza kojeg stoje Jasmina Arnautović i Maja Virgej, donio je dašak Kariba kroz iznimnu funkcionalnost. Razni patenti tu su da se kreacije produže ili skrate, da se od dugih začas dobiju kratki rukavi, a od dugih kaputića jaknice. I sve to često od nepromočivih materijala – za svaki slučaj, ako naiđe oluja.

Hlače koje je Jasmina konstruirala dobro stoje i na muškarcima i na ženama, baš kao i jakne, i to u prirodnim materijalima u jarkim nijansama roze, tirkizne, žute  boje suprotstavljene plavoj, crvenoj i boji masline.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi