STIL ZA PETICU

Severina se ugledala na Meghan Markle: Crni stajling začinila torbicom za kojom žude trendseterice

02.03.2019 u 21:55

Bionic
Reading

Severina Kojić pojavila se na beogradskoj premijeri filma 'Posljednji Srbin u Hrvatskoj' gdje je sve očarala svojim mladenačkim outfitom

Atraktivna Splićanka koja redovito na račun svog stila dobiva samo pohvale ni ovoga puta nije prošla nezapaženo.

Za ovu se prigodu Seve kojoj je društvo pravio suprug Igor Kojić, pomno dotjerala odabravši kombinaciju za koju su pljuštali komplimenti.

NIKAD SRETNIJA

Svi su gledali u njih: Severina i Igor se pojavili na crvenom tepihu i ostavili prisutne bez daha

Pogledaj galeriju

Zgodna 46-godišnjakinja zadivila je u upečatljivoj haljini bez rukava koju je uparila s hit kaubojskim čizmama koje su potpuno opčinile slavne zaljubljenice u modu. Mladenački look začinila je lepršavom frizurom i s malo make upa.

  • +12
Poznati s torbicom Gabriele Hearst Izvor: Profimedia / Autor: tportal.hr/Mihaela Maras

Da je itekako upućena u modne trendove Severina je pokazala s još jednim fantastičnim detaljem koji je plijenio poglede. Radi se efektnoj kožnoj torbici boje konjaka proslavljene urugvajske dizajnerice Gabriele Hearst.

  • +5
Meghan Markle s torbicom Gabriele Hearst Izvor: Pixsell / Autor: Vantagenews.com/PIXSELL/PIXSELL

Proslavljena dizajnerica već neko vrijeme oduševljava trendseterice svojim torbicama, a kad je krenula osvajati modni svijet Hearst vjerojatno nije ni u najluđim snovima mislila kako će za njezinim proizvodom nastati velika pomama i da će ih nositi mnoge fashionistice poput Meghan Markle, Miroslave Dume ili Oprah Winfrey.

Iako se klasični modeli luskuznih torbica prodaju po cijeni od 12.250 do 14.075 kuna, ekskluzivni modeli od krokodilske kože drže cijenu od nevjerojatnih 108.000 kuna, zbog čega mnogi ove torbe uspoređuju s planetarno popularnim Hermesovim modelima Birkin i Kelly.

'Sve je počelo tako što sam torbe nosila ja sama kao uzorak', rekla je za The New York Post 41-godišnja Hearst. Oba popularna modela inspirirana su kineskim kolačićem sreće, a potražnja za 'Demi' i 'Ninom' toliko je velika da postoje liste čekanja od nekoliko stotina kupaca, a slavna dizajnerica tvrdi kako nerijetko prođe i po nekoliko mjeseci dok torbica stigne do kupca.