PROVJERITE!

Šest znakova koji otkrivaju je li vaša torba lažnjak

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 30.09.2011 09:04
  • Objavljeno 30.09.2011 u 09:04
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Lažne dizajnerske torbe, krpice i obuća velik su trn u oku modne industrije, a problem je narastao do neslućenih razmjera zahvaljujući online trgovini. Nedavno je Chanel podignuo tužnu protiv 399 web trgovina koji su prodavali lažne Chanel proizvode, a prije Chanela to su učinili Louis Vuitton i Tiffany

Web stranica MyPoupette.com nudi kupcima pomoć pri utvrđivanju autentičnosti dizajnerskih torbica i luksuznih proizvoda. Osnivačica stranice Angie Houston tvrdi da je danas sve teže razlikovati lažnjak od pravog dizajnerskog komada jer su lažnjaci sve sličniji originalu, a proizvođači postaju sve nemarniji, što pak znatno olakšava posao švercerima.

Nijedna replika nikad nije savršena, iako je mane ponekad teško uočiti, pa se čak i višebojni logo na torbama Louisa Vuittona koji je uveden prije nekoliko godina, a u kojem se koristi 30-ak boja, sve češće prilično dobro kopira. Osim toga, proizvodnja luksuznih proizvoda zadnjih desetak godina postala je sve šlampavija, a proizvođači koji rade za velike modne kuće to čine s manjom preciznošću nego prije.

Da bi se ustanovilo je li neka torba original ili lažnjak, potrebno je ispitati mnogo čimbenika, no najosnovnija su ipak sljedeća:

1. Pregledajte metalne dijelove. Zatvarači i kopče trebaju biti jednake boje i jednako dorađeni, ukoliko se ne radi o torbi marke Chloe, koja često koristi različite tipove metalnih dijelova. Zatvarači se moraju lagano zatvarati i otvarati.

2. Dobro zavirite u šavove, procijenite oblik i simetriju torbe. Šavovi općenito nikad ne bi smjeli sadržavati ljepilo, osim kao je riječ o novčaniku. Kod proizvoda od tkanine s poznatim monogramom Louisa Vuittona, simboli LV su obično precizno spojeni na šavovima s lijeve i desne strane. Gucci i Fendi su počeli raditi to isto otkad se nalaze u vlasništvu LVMH-a. Torba bi svakako trebala biti oblika i uzorka poput ostalih koje određeni dizajner ima u svojoj ponudi.

3. Provjerite tekst! Logo bi trebao biti ravan i ispravno napisan, a pogrešaka i tipfelera ne bi smjelo biti ni u knjižici s uputama.

4. Pomirišete je! Kožni proizvodi moraju mirisati po koži, a ne po gumi, ljepilu ili kemikalijama.

5. Oprezno s velim popustima i akcijama! Ako određena torba inače košta 5.000 kuna i netko je prodaje za 1.000, velika je vjerojatnost da je riječ o lažnjaku.

6. Klonite se šanera i web stranica koje se predstavljaju kao outleti za dizajnerske torbe. Brojni dizajneri imaju vlastite outlete u kojima prodaju torbe koje se nisu prodale u prethodnoj sezoni po sniženim cijenama.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi