U RETRO DUHU

Postao je hit na Instagramu: Ovom šarmantnom kupaćem kostimu ne mogu odoljeti modne ovisnice

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 07.04.2021 15:21
  • Objavljeno 07.04.2021 u 15:21
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Iako smo od ljetnih mjeseci još uvijek dovoljno udaljeni, interes modnih ovisnica za novim modelima kupaćih kostima je postojan. Ovoj činjenici u prilog dovoljno govori velika popularnost modela retro prizvuka s potpisom španjolskog brenda Robin, a kojeg posljednjih mjeseci sve češće viđamo na Instagram profilima modnih influncerica

Vojska utjecajnih djevojaka koje globalnu pandemiju provode u toplijim krajevima na samom početku nove sezone proljeće/ljeto dale su naslutiti koji će modeli kupaćih kostima biti najpoželjniji u mjesecima pred nama.

Među njima izdvojio se model s potpisom španjolskog brenda Robin kojeg su osnovali pravnik Manuel Meler i njegova sestra ekonomistica, Alejandra.

Daleko od svojih profesija, ovaj bratsko sestrinski dvojac kroz rad na vlastitom modnom brendu uspio je osloboditi svoju kreativnost i danas se mogu pohvaliti stvaranjem modela kupaćeg kostima kojemu modne influencerice ne mogu odoljeti.

Boemski duh i plažna estetika utkana je u svaku njihovu kolekciju a kako sami kažu, prvenstveno su nadahnuti raskošnim kalifornijskim zabavama na bazenu i prizorima s poznate australske plaže Bondi.

'Zahvaljujući našoj aktivnosti na Instagramu - gdje imamo zajednicu od približno 150 tisuća ljudi - uspjeli smo stvoriti snažnu emocionalnu vezu s našim klijentima nudeći različito iskustvo kupovine kroz potpuno dvosmjernu komunikaciju koja je pridonijela njihovoj lojalnosti i s kojima učimo iz njihovog ukusa, interesa i stila', objašnjava dvojac.

Kupaći kostim s njihovim potpisom koji nosi naziv Balconette Sunny ističe se retro dizajnom kojeg dodatno naglašava cvjetni uzorak, a da je uistinu riječ o jednom od najpoželjnijih modela, dovoljno govori podatak da se prije službenog početka ljetne sezone uspio u potpunosti rasprodati.

Njegova cijena iznosila je 60 eura, odnosno nešto više od 400 kuna, a osnivači španjolskog brenda još uvijek nisu potvrdili hoće li se ponovno naći u prodaji.