U RETRO DUHU
Postao je hit na Instagramu: Ovom šarmantnom kupaćem kostimu ne mogu odoljeti modne ovisnice

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
Vojska utjecajnih djevojaka koje globalnu pandemiju provode u toplijim krajevima na samom početku nove sezone proljeće/ljeto dale su naslutiti koji će modeli kupaćih kostima biti najpoželjniji u mjesecima pred nama.
-
33
VEĆ JE RASPRODANA
Sjećate se viralne haljine H&M-a koja je opčinila modne ovisnice? Dobila je još ljepšu nasljednicu koja osvaja detaljima
-
PATCHWORK MANIJA
Ovom otkačenom uzorku ne prestaje rasti popularnost, a street style zvijezde znaju kako ga nositi
-
21
TEŠKO IM JE ODOLJETI
Elegancijom nadmašuju salonke: Ove cipele ponovno će vladati modnom scenom, a znamo i koji su modeli najtraženiji
Među njima izdvojio se model s potpisom španjolskog brenda Robin kojeg su osnovali pravnik Manuel Meler i njegova sestra ekonomistica, Alejandra.
Daleko od svojih profesija, ovaj bratsko sestrinski dvojac kroz rad na vlastitom modnom brendu uspio je osloboditi svoju kreativnost i danas se mogu pohvaliti stvaranjem modela kupaćeg kostima kojemu modne influencerice ne mogu odoljeti.
Boemski duh i plažna estetika utkana je u svaku njihovu kolekciju a kako sami kažu, prvenstveno su nadahnuti raskošnim kalifornijskim zabavama na bazenu i prizorima s poznate australske plaže Bondi.
'Zahvaljujući našoj aktivnosti na Instagramu - gdje imamo zajednicu od približno 150 tisuća ljudi - uspjeli smo stvoriti snažnu emocionalnu vezu s našim klijentima nudeći različito iskustvo kupovine kroz potpuno dvosmjernu komunikaciju koja je pridonijela njihovoj lojalnosti i s kojima učimo iz njihovog ukusa, interesa i stila', objašnjava dvojac.
Kupaći kostim s njihovim potpisom koji nosi naziv Balconette Sunny ističe se retro dizajnom kojeg dodatno naglašava cvjetni uzorak, a da je uistinu riječ o jednom od najpoželjnijih modela, dovoljno govori podatak da se prije službenog početka ljetne sezone uspio u potpunosti rasprodati.
Njegova cijena iznosila je 60 eura, odnosno nešto više od 400 kuna, a osnivači španjolskog brenda još uvijek nisu potvrdili hoće li se ponovno naći u prodaji.