kreni i ti

Pokreni se: Evo ideja za vježbanje kod kuće

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bez obzira je li vam tjelovježba, više kretanja i općenito veća briga o tijelu na listi novogodišnjih odluka ili ne, pravo je vrijeme da ih uvedete u dnevnu rutinu

Za početak, vježbanje, čak i ono u trajanju od pola sata, ima pozitivan učinak na raspoloženje. Redovito trčanje i vježbanje ublažava simptome depresije i smanjuje osjećaj tjeskobe, a fizička aktivnost općenito podiže naše samopouzdanje.

Vježbanjem održavamo tjelesnu težinu i uvelike smanjujemo mogućnost oboljenja od kardiovaskularnih bolesti te potičemo aktivnost mozga.

SVE ZA TVOJU TERETANU KOD KUĆE

Ako ne želite ovisiti o vremenskim uvjetima za vježbanje na otvorenom, gubiti vrijeme na odlazak/ dolazak ili pak plaćati članarine napravite vlastitu teretanu u svom domu.

Ljubitelji trčanja i bicikliranja ne moraju se odreći svoje omiljene aktivnosti ako će ostati kod kuće - tu su trake za trčanje i sobni bicikli.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Što sve nude trake za trčanje? Uzmimo za primjer traku Horizon Paragon X koja ima inovativni zračni jastuk koji simulira različite stupnjeve tvrdoće.

Možete jednostavno prelaziti s unaprijed programiranih postavki jednim pritiskom na tipku (početnici, skijaško trčanje, natjecanje) ili sastavite svoje razine tvrdoće - želite li imati osjećaj da trčite na asfaltu, u šumi ili na šljunčanoj stazi u parku?

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Sobni bicikli idealni su i za početnike i za napredne korisnike jer se na njima mogu odraditi lagani, ali i intenzivni treninzi. Vježbanjem na sobnom biciklu smanjuju se masne naslage, jača muskulatura te se poboljšava kardiovaskularni sustav. Sagorijevanje kalorija nikad nije bilo lakše!

Remenje na pedalama osigurava efikasnije pedaliranje gurajući prema dolje, ali i podižući prema gore. Sobni bicikl Xplorer Resolve, primjerice, dolazi sa zamašnjakom od 2 kg uz 8 podesivih stupnjeva otpora. Računalo s LCD ekranom prati brzinu, potrošene kalorije, puls, skeniranje, udaljenost i vrijeme.

Da bi vježbanje bilo udobno tu su podloge za vježbanje, a ne zaboravite ni na ostale dodatke za pilates, yogu i aerobik poput lopti, bučica i rolera ili pak opreme za funkcionalni trening.

Razmišljate li o vježbanju s dodatnim opterećenjem, a kod kuće nemate puno mjesta, idealan odabir su elastične gume i trake koje su odlične za vježbe cijelog tijela. Široku ponudu sprava i dodataka za vježbanje, bodybuilding i boks potražite na Bazzaru, a sve naručeno stiže vam na kućnu adresu!

Prije vježbanja ne zaboravite na zagrijavanje! Za lakšu motivaciju donosimo prijedlog vježbi za warm up u trajanju od četiri minute:

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Vježbe se izvode jedna za drugom; kreće se s 20 sekundi jumping jacka nakon čega slijedi 10 sekundi odmora. Zatim ponavljate 20 sekundi jumping jacka i opet odmarate 10 sekundi.

Po isteku 10 sekundi odmora odmah nastavljate s idućom vježbom - duboki čučanj, koji se izvodi 20 sekundi, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora pa opet ponovite 20 sekundi dubokih čučnjeva i 10 sekundi odmora. Na isti način se izvode sve četiri vježbe - 20 sekundi vježbe i 10 sekundi odmora.

Vrijeme je za vježbanje, a marketplace Bazzar ima sve za tvoju teretanu kod kuće!

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!