MOTHER OF PEARL

Ovaj je kultni londonski brend upravo lansirao najljepše haljine koje smo vidjeli, a jedan je model posebno zapeo za oko trendsetericama

03.05.2020 u 21:24

Bionic
Reading

Londonski brend Mother of Pearl lansirao je kolekciju u suradnji s lancem trgovina John Lewis & Partners u kojoj glavnu ulogu imaju čarobne, ženstvene haljine. Najpopularniji model svakako je onaj upečatljivog točkastog uzorka koji je već osvojio brojne trendseterice

Luksuzni modni brend ženske odjeće Mother of Pearl slavi individualnost, autentičnost i trajnost. Mantra brenda je dizajniranje klasične, ali nikada dosadne odjeće, a možda upravo zato je brend postao omiljeni izbor brojnih trendseterica, pogotovo u Velikoj Britaniji.

Nakon svog osnutka 2002. godine u Londonu brend je vrlo brzo stasao i zadobio pažnju trendseterica. Kreativna direktorica Amy Powney zaslužna je za prekrasne komade odjeće koji svake sezone ugledaju svjetlo dana. Njezine održive modne kolekcije prikazane su na Tjednu mode u Londonu i Kopenhagenu, a opskrbljuju ih prestižni svjetski trgovci, uključujući Net-a-Porter, Harrods, Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus i Goop.

'Željela sam znati od početka do kraja gdje se proizvod uzgaja ili proizvodi, tko ga stvara i kroz što prolazi putem. Putovala sam kako bih pronašla najbolje tvornice, dobavljače i poljoprivrednike koji brinu o planeti i njenim stanovnicima jednako koliko i mi', rekla je Powney koja ustraje na proizvodnji odjeće od ekološki prihvatljivih materijala.

Posebno tražene su haljine s potpisom brenda Mother of Pearl koje su zaista originalne i drugačije od svega viđenog. Najčešće je riječ o vrlo udobnim i romantičnim modelima koji su istovremeno moderni i bezvremenski. Savršeno se uklapaju u baš svaki ormar i iodlična su investicija jer predstavljaju modnik klasik koji neće postati out već nakon jedne sezone.

Posebno čarobna je nova kolekcija brenda za proljeće/ljeto 2020. u kojoj dominiraju crna, bijela, plava i prigušena ružičasta, a kada su u pitanju printevi glavnu riječ vode točkice. Puno je i komada s detaljem bisera koji su zaštitni znak brenda.

John Lewis & Partners udružili su se ovim popularnim londonskim brendom kako bi dizajnirali zapanjujuću kolekciju haljina i bluza, chic bež odijela, kao i odličnih suknji i hlača koje krase točkice, prugice i leopard uzorak, a uvjerljivo najpopularniji model haljine je točkasta košulja-haljina koja se prodaje po cijeni od 1.550 kuna.

Haljina je već osvojila brojne trendseterice koje su vječno u potrazi za upečatljivim komadima. Ova asimetrična haljina s kombinacijom sitnog i krupnog točkastog printa zasigurno će privući poglede na ulici.

Ako ste u potrazi za cool haljinom koja će svaki vaš stajling učiniti posebnim i osigurati vam brojne komplimente, onda zasigurno nećete pogriješiti posegnete li za ovim modelom s potpisom brenda Mother of Pearl. Dobra vijest je da je haljina još uvijek dostupna u svim veličinama!

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

[AD*] Launching today, on World Earth Day, is the John Lewis & Partners x Mother of Pearl collection - a passion project for everyone involved and JL’s most sustainable range to date. Amy Powney, the creative director behind beautiful British brand Mother of Pearl, said she really wanted to bring sustainability to the high street - so every step in the design and manufacture process has been carefully considered. The 27-piece collection is based on Tencel (derived from wood pulp from non-endangered forests) and organic cotton - and the teams hope that the pieces will be loved in your wardrobes for years to come! They recognise that fashion may not be at the top of your agenda right now, but hope that once we are out of the other side, sustainable, responsible fashion will be even more important than before. And I would love to give someone the chance to WIN a little bit of Mother Of Pearl from this John Lewis collab! Would you like to nominate a key worker, an NHS worker, or someone who is just having a bit of a hard time during this period, the chance of a pick me up gift?! They can select a piece from the collection (like this spotty dress I am wearing, for example) for themselves. Let me know in the comments below who you’d like to treat. The winner will be selected at random at 9am (GMT) FRIDAY 24th APRIL. I will liaise with the winner by DM, before passing on the name, address, selected product and size of the winner to John Lewis, who will then send it on. Good luck! 🕊 . *Not a paid partnership. However, I do regularly work with John Lewis and this post was in collaboration with them. They also sent me the dress to wear in this image 🔘 . #JLMotherOfPearl @motherofpearl @johnlewisandpartners . THIS COMPETITION IS NOW CLOSED

Objavu dijeli E R I C A D A V I E S (@erica_davies)