MEĐUNARODNI KONGRES NUTRICIONISTA

Od sada je lakše hraniti se zdravije: Hrvati u godinu dana pojeli 20 tona šećera manje, a da to nisu ni primijetili!

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Zahvaljujući popularnom brendu Atlantic Grupe put prema prehrani boljoj za zdravlje sada je lakši i dostupniji nego ikada prije

Kako je Hrvatska u vrhu ljestvice kad je u pitanju prekomjerna tjelesna masa, sukladno podacima iz istraživanja o zdravlju građana Europske unije, mnogi bi pomislili da je dio rješenja ovog problema bolje informiranje građana o benefitima zdrave prehrane.

'Poznato je da se nove i zdrave navike teško usvajaju, ali na našem tržištu jedan od razloga je i percepcija da zdrava hrana nije dovoljno ukusna', objasnila je Lucija Gluščević, voditeljica projekta Boom Box i razvoja kategorije u odjelu Novog rasta unutar Atlantic Grupe.

Na 8. Međunarodnom kongresu nutricionista održanom nakon dvije pandemijske godine u zagrebačkom hotelu Sheraton, otkrila je detalje o tome kako je Atlantic Grupa pomogla da su hrvatski građani unazad godinu dana pojeli čak dvadeset tona šećera manje jer su jeli Boom Box - a da vrlo vjerojatno to nisu ni primijetili.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Na samom začetku, tijekom razvojne faze nove palete artikala, bili smo svjesni da trebamo kreirati proizvode koji su istovremeno zdraviji i ukusni. Prioritet nam je bio omogućiti cjelokupan asortiman bez dodanog šećera, ali ukusan - kako bi istovremeno mogao funkcionirati i kao zdraviji obrok i kao desert. Osim toga, bilo nam je važno da su svi artikli praktični i dostupni te cjenovno prihvatljivi kako bi si ih svi mogli priuštiti', rekla je Lucija Gluščević.

Prema njezinim riječima, ova kompanija koja u prehrambenoj industriji plijeni pozornost svojim inovativnim pristupom, u rekordnom roku lansirala je čak 43 proizvoda kroz četiri kategorije - zobene kaše, granole, napitke na bazi zobi i zobene kekse. Kreiran je identitet koji je u stanju poboljšati raspoloženje i ne činiti nikakav pritisak prema konzumentu, već mu pružiti zadovoljstvo okusima i teksturama.

Glavni cilj bio je na jednostavan način građanima približiti obroke koji su 100% na bazi bilja, ali bez dodanog šećera. Naime, zato što je šećer mnogima istovremeno i tzv. 'ljubavnik i neprijatelj' danas se najveća i posebna pažnja pridaje zdravijim opcijama praktičnih obroka – kako bi bili ukusni i nutritivno bogati te da zahvaljujući dobrim ugljikohidratima daju energiju i za najaktivnije dane.

Po uzoru na svjetske trendove, hrvatski građani svakim danom sve više otkrivaju benefite 'plant based' prehrane, a zahvaljujući ovakvim inicijativama i novim lansiranjima brendova koji svojom zdravijom pričom unose i zdraviji ritam na tržište, put prema prehrani boljoj za zdravlje sada je još lakši i dostupniji nego ikada prije.

Više informacija o inovativnom asortimanu brenda Boom Box potražite na poveznici: www.boombox.eu/hr

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!