OBRATITE PAŽNJU NA NJIH

Narednih mjeseci viđat ćete ih posvuda: Ovo su brendovi koji iz minute u minutu bilježe sve veću popularnost

  • Autor: I. B. T.
  • Zadnja izmjena 21.11.2019 13:00
  • Objavljeno 21.11.2019 u 13:00
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Pixelformula / Sipa Press / Profimedia

Najpopularnija modna tražilica na svijetu Lyst objavila je svoje godišnje izvješće u kojem su sabrani najzapamćeniji modni trenuci, osobe koje su utjecale na stvaranje trendova, najuspješnije modne suradnje, najpopularniji brendovi i komadi sezone, ali i brendovi čija popularnost intenzivno raste

Ako je vjerovati godišnjem izvješću najpouzdanije modne tražilice Lyst na modnoj sceni iz dana u dan niču brojni modni brendovi koji se bore za svoje mjesto pod suncem, ali samo je nekoliko njih kojima je pošlo od ruke osvojiti pažnju trendseterica.

U moru brendova na površinu je isplivalo nekoliko brendova čija popularnost raste iz minute u minutu. Zahvaljujući dobrom marketingu i talentiranom dizajnerskom timu ove sezone smo na ulicama modnih metropola sve češće imali prilike vidjeti nekoliko relativno novih brendova, a njihovu popularnost potvrdio je i Lyst.

Prema izvješću modne tražilice, koja u svojoj bazi podataka ima odjeću i modne dodatke dostupne u više od 12.000 online trgovina, pojedini brendovi su u proteklih šest mjeseci zabilježili nagli rast potražnje.

Skandinaski brend Rotate Birger Christensen u proteklih šest mjeseci bilježi skok potražnje od 27 posto, dok je milanski brend naziva GCDS koji predstavlja akronim za 'God Can't Destroy Streetwear' doživio rast popularnosti za 23 posto.

Komadi s potpisom francuske dizajnerice Marine Serre koja je svoj brend pokrenula 2017. godine pretraživali su se 32 posto više u proteklih šest mjeseci nego u razdoblju prije toga, a pretraživanja su za 36 posto porasla i brendu muške odjeće i modnih dodataka ALYX kojeg su 2015. osnovali Matthew Williams i Luca Benini.

Najveći skok popularnosti od 38 posto doživio je mladi skandinavski brend Cecilie Bahnsen istoimene dizajnerice koja od 2015. uspješno spaja ready-to-wear i haute couture modu.

Sukladno njihovom rastu Lyst predviđa kako će spomenuti brendovi dogodine prerasti u značajna imena na modnoj sceni.

Za razliku od spomenutih brendova koji još uvijek nisu stekli svjetsku slavu, istim se mogu pohvaliti redom Bottega Veneta, Pyer Moss, Jacquemus, Paco Rabanne, Molly Goddard, Richard Quinn, Saks Potts i Telfar koje je Lyst proglasio brendovima godine koji su pokazali najveći interes u 2019, dok je logom godine proglašen Fendijev prepoznatljivi monogramski print.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!