SPORNA VESTA

Najpopularniji modni brend današnjice izazvao bijes javnosti

08.02.2019 u 11:27

Bionic
Reading

Talijanski luksuzni brend Gucci ispričao se javnosti nakon što je njihov model veste izazvao burne reakcije javnosti na društvenim mrežama

Riječ je o crnoj vunenoj vesti s ovratnikom koji imitira izgled balaklave a predstavljena je u sklopu aktualne kolekcije brenda. Ovratnik koji se proteže do sredine nosa stiže s crvenim otvorom za usta, a nakon što je vesta ugledana u Guccijevoj internetskoj trgovini postala je glavna tema razgovora na društvenim mrežama.

Spornu vestu brenda Gucci mnogi su proglasili rasističkom uspoređujući ju s licem Afroamerikanaca.

Nakon niza optužbi na račun rasističkog dizajna veste po cijeni od 5800 kuna, modna kuća Gucci odlučila ju je povući iz ponude uz javnu ispriku.

'Gucci se duboko ispričava zbog uvreda na račun vunene balaklava veste. Možemo potvrditi da je odmah uklonjena iz naše online i fizičkih trgovina', započelo je svoju javnu ispriku predstavništvo talijanskog modnog brenda.

'Smatramo da je raznolikost temeljna vrijednost koju treba u potpunosti podržati, poštovati i biti na čelu svake odluke koju donosimo. U potpunosti smo predani povećanju raznolikosti u našoj organizaciji i ovaj nesretan događaj pretvaramo u snažan trenutak učenja za tim Guccija', zaključuju svoju ispriku.

Modna kuća Gucci posljednji je u nizu luksuznih modnih brendova koji su na vlastitoj koži osjetili oštre kritike javnosti na račun upitnog dizajna komada koji koketiraju s rasizmom.

Prošlog mjeseca talijanska modna kuća Prada bila je izložena identičnoj reakciji javnosti nakon lansiranja takozvane 'Pradamalia' kolekcije u kojoj su predstavljeni crni privjesci koji su mnogi okarakterizirali kao promociju rasizma.