BEZ PUNO TRUDA

Kako do ravnijeg trbuha

  • Autor: G. R.
  • Zadnja izmjena 22.05.2013 11:32
  • Objavljeno 24.03.2009 u 08:00
žena donje rublje trbuh

žena donje rublje trbuh

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Mnogi misle da je jedini put do ravnog trbuha neumorno vježbanje trbušnjaka. No, činjenica je da su za pojavu trbuščića najzaslužnije nezdrava prehrana, premalo kretanja i loše držanje
Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Izbjegavajte voće u poslijepodnevnim satima
Izbjegavajte gazirana pića, žvakaće gume i slamke

Većina crijevnog plina stvara se od progutanog zraka. Gaziranu mineralnu vodu  zamijenite običnom i dodajte joj krišku limuna koji ima blagotvoran utjecaj na želudac jer je prirodni detoksikant. Žvakaće gume ne samo da vas tjeraju na gutanje zraka već varaju probavu, kojoj na taj način šaljete signal da jedete. To znači da počinjete stvarati probavne sokove koji uzrokuju plinove i nadutost. Pijenje iz slamke također uzrokuje gutanje zraka.

Izbjegavate bijelo brašno i njegove prerađevine

Bijelo brašno i njegove prerađevine, poput bijelog kruha i tjestenine, imaju malo ili nimalo vlakana. Zbog toga blokiraju probavni sistem i uzrokuju nadutost i zatvor. Bijeli kruh zamijenite onim s cjelovitim zrnjem, bijelu rižu sa smeđom i koristite integralnu tjesteninu.

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -


Smanjite unos mlijeka i mliječnih proizvoda
Smanjite unos mliječnih proizvoda

Odrasle osobe nemaju, poput malih beba, enzime koji mogu apsorbirati hranjive tvari iz mlijeka.

Stoga probavljanje mlijeka postaje teže i uzrokuje kiselinu i sluz u crijevima, a to pak stvara neravnotežu crijevnih bakterija i uzrokuje probavne smetnje i smanjuje apsorpciju hranjivih tvari. Smanjenim unosom mlijeka i mliječnih proizvoda nadutost bi se trebala smanjiti već za dva tjedna.

Pijte biljne čajeve i toplu vodu

Topla voda sama po sebi pogoduje probavi jer opušta mišiće. Od biljnih čajeva preporučuju se oni od kamilice i mente.

I opuštanje pomaže

Kad ste pod stresom, vaše tijelo otpušta kortizol, hormon koji proizvode adrenalne žlijezde. To pomaže proizvodnju šećera u krvi koji onda dospijeva u krvotok i opskrbljuje ga energijom da biste se mogli uspješnije oduprijeti stresu. Višak šećera koji se ne iskoristi pohranjuje se u obliku masnoća. Naš adrenalni sistem je zapravo mehanizam preživljavanja koji nam je tijekom evolucije pomagao da bježimo pred opasnim životinjama, ali danas naše tijelo ne može razlikovati takvu opasnost od poslovnog, emocionalnog ili financijskog stresa. Ako pak stres traje, to znači da se hormon otpušta, ali da se ne koristi što rezultira nakupljanjem masnih naslaga.

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Naslage se neće otopiti same od sebe, ako ne promijenite prehranu ili životni stil
Vježbajte

Vrlo je važno raditi kardio vježbe ako želite ravan trbuh, a to uključuje i trčanje, vožnju bicikla, aerobik i plivanje. Za vitak struk čuda čini i malo kickboxinga.

Izbjegavajte voće nakon obroka

Jedenje voća odmah nakon obroka dovodi do fermentiranja voća što uzrokuje plinove i nadutost. Trbuh će vam nateći, a nadutost vas može učiniti umornima, zbog čega ćete htjeti posegnuti za nečim slatkim da biste brzo podigli razinu energije. Uputno je izbjegavati voće u popodnevnim satima.

Aktivirajte trbušne mišiće

Stavite ruke na trbuh i nakašljite se. Kad izbacujete zrak, trbušni mišići se stežu prema tijelu. Taj položaj pokušajte zadržati tijekom dana, a ramena opustite i pravilno dišite. U takvom položaju možete hodati, sjediti i vježbati. Nakon nekoliko tjedana trbušni mišići trebali bi biti čvršći i jači.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi