UREDSKA MODA

Jesu li tajice primjeren odabir za posao

  • Autor: Iva Butković
  • Zadnja izmjena 20.03.2017 14:07
  • Objavljeno 20.03.2017 u 14:07
Poslovno odijevanje

Poslovno odijevanje

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Ponekad je teško procijeniti što je prikladno odjenuti za posao, a što nije, posebno ako vas nitko od nadređenih nije uputio na kodeks odijevanja vaše tvrtke. Ako ste u nedoumici kako biste se svakodnevno trebali odijevati za posao, postoji nekoliko pravila koja biste uvijek trebali imati na umu dok birate poslovni outfit za naredni dan

Kada je riječ o kodeksu odijevanja na radnom mjestu, postoje pravila kojih bismo se svi mi trebali držati. Priznajte da ste se barem jednom zapitali jesu li tajice primjeren odabir za posao te koje dužine bi trebala biti vaša majica?

Postoji nekoliko pravila kojih biste se trebali pridržavati:

1. Ne odijevajte se izazovno

Suknja svakako ne spada među nepoželjne odjevne komade, no važno je znati kakva je prikladna za ured, a kakva za večernji izlazak. Pazite da dužina suknje koju nosite na radnom mjestu bude do koljena ili duža, kako ne biste odavali dojam suprotan onom koji želite postići. Dekolte također nije najpoželjniji na radnom mjestu. Kada ujutro otvorite ormar, imajte na umu to da se odijevate za posao, a ne za izlazak s curama. Svojim odijevanjem šaljete sliku o sebi, pa će vas ovisno o tome doživljavati i vaši kolege.

2. Tajice su za teretanu, a ne za ured

Tajice nisu najbolji odabir radite li okruženi ljudima. Iako možda radite u tvrtki koja vas potiče da se ležerno odijevate, to ne znači da na radno mjesto dolazite u tajicama, već u majici i hlačama. Ako se u tajicama osjećate slobodnije i pokretljivije te ih se teško možete odreći, bilo bi poželjno odjenuti tuniku ili haljinicu koja će vam prekriti bokove.

3. Dolazite čisti i uredni

Gdje god radili, od vas se očekuje da na posao dolazite u ispeglanoj i čistoj odjeći koja ostavlja dojam profesionalnosti te pokazuje da cijenite tvrtku u kojoj radite. Nikada si nemojte dozvoliti da odjenete odjeću koja ima nepoželjan miris ili je umrljana, a pazite i da vaša odjeća ne bude prekratka ili preuska, što također ostavlja dojam neurednosti i vulgarnosti.

tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

4. Kratke hlače i majice bez rukava nisu dozvoljene

Dolaskom ljetnih vrućina mnogima je teško uskladiti posao i ljetnu garderobu. Iako je teško raditi na velikim vrućinama, kodeks odijevanja na radnom mjestu nalaže da se svi zaposlenici propisno odijevaju. Muškarci ne bi smjeli dolaziti na posao u kratkim hlačama iznad koljena, dok se od žena očekuje da dolaze pokrivenih ramena.

5. Odijevajte se ovisno o radnom mjestu

Nekada nije bilo zamislivo to da se u ured dolazi u trapericama, no one su danas općeprihvaćene i u poslovnom okruženju. Čak i okruženja koja imaju stroži kodeks odijevanja poput banki svojim zaposlenicima dozvoljavaju ležernije odijevanje za posao petkom, što uključuje i traperice. No naravno da svako radno mjesto iziskuje svoj dress code te se nećete isto odijevati radite li u trgovini odjećom ili na sudu.

Dok neki od nas imaju privilegiju odijevati se sukladno svom modnom izričaju ili pak dolaziti na posao u ležernim izdanjima, drugi moraju svakodnevno biti u sakou. Iako se od vas ne očekuje da ste svakoga dana odjeveni od glave do pete po zadnjoj modi ili da nosite brendirane komade odjeće, u svakom slučaju pripazite na to da odijevanje ne izlazi iz okvira primjerenih vašem radnom mjestu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Komentari čitatelja 1

Prikaži sve
  • samostalan

    20.03.2017 14:15

    Nikada i nikako

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi