RIJEŠITE PROBLEM

Jesu li ovo razlozi zbog kojih se budite umorni?

krivnja umor

krivnja umor

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Odlazite u krevet u kasne noćne sate, a ujutro uvijek pomičete budilicu za 'još samo pet minuta' i nikako se ne možete ustati? Vrijeme je da usvojite neka nova pravila

1. Slijedite utvrđen raspored spavanja

Odlazak u krevet u isto vrijeme svaki dan pomoći će vam da uskladite tjelesni ritam i budite se ujutro na vrijeme, piše Ordinacija.hr. Vaše tijelo voli rutinu, pa provođenje određenog rasporeda spavanja pomaže organizmu da se ujutro lakše razbudi.

2. Opuštanje bez računala

Isključite računalo ili TV barem pola sata prije odlaska u krevet. Radije odaberite dobru knjigu ili čašu toplog mlijeka kako biste se opustili prije sna.

3. Večer bez alkohola

Iako ste možda čuli kako vas alkohol može opustiti prije spavanja, zapravo vas, jednako kao i kava, može održati budnim duže nego što ste mislili i remetiti vaš san.

Još nekoliko savjeta o ovoj temi pročitajte na stranicama Ordinacija.hr.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!