POTPUNI HIT

Evo zašto slavni modni brend doživljava novi procvat

21.02.2015 u 08:29

  • +9

Poznati vole Saint Laurent

Izvor: tportal.hr / Autor: Profimedia

Bionic
Reading

Francuska modna kuća Saint Laurent već je neko vrijeme apsolutni hit među stranim, ali i domaćim celebovima

Zvijezde kao da se natječu koja će se češće prošetati u nekoj od kreacija s potpisom Saint Laurenta, modnoj kući koja bilježi nevjerojatan uspjeh. Prema najnovijem financijskom izvješću za prošlu godinu, zarada je udvostručena!

A za sve to je zaslužan novi kreativni direktor Hedi Slimane koji je na čelo Saint Laurenta stao 2012. godine. Bio je to vrlo riskantan potez budući da je ovaj dizajner dotad radio samo mušku odjeću. Istaknuo se radom za Dior, a premda nikad prije nije dizajnirao žensku odjeću, toliko je svojim kreacijama oduševio pripadnice ljepšeg spola da su si one počele kupovati njegove smokinge Dior Homme.

Prošle su tri godine otkako je Hedi Slimane preuzeo kreativne uzde Sainta Laurenta, a u Keringu - luksuznom francuskom konglomeratu koji posjeduje kultne brendove kao Gucci, Balenciaga, Alexander McQueen i druge, bez sumnje trljaju ruke što u svojim redovima imaju ovog 46-godišnjeg kreativca nevjerojatnog talenta.

Zanimljivo je da je prodaja odjeće Saint Lauranta porasla za 27 posto (dobit od oko 807 milijuna dolara) u 2014! Iako je ukupna dobit kompanije u padu, brend doživljava procvat.

Usprkos tome što je Slimaneova prva kolekcija za Saint Laurant doživjela podijeljene reakcije (bila je nadahnuta punk rockom i grungeom, prepuna baby doll haljinica kariranog uzorka), u ovih tri godine postao je miljenik fashionistica diljem svijeta.

Pa kako je to Slimaneu pošlo za rukom? Jednostavna klasika – to je bio njegov moto. Ponudio je odjeću koju svaka žena treba imati u svojoj garderobi: crno smoking odijelo, šik kožnu jaknu, moćnu torbu koja se može nositi cijeli dan – od posla pa do izlaska. Stilleto štikle s petom u tri visine zadovoljit će ukus svake zaljubljenice u modu, a za večernje izlaske osmislio je cipele otvorenih prstiju koje idu uz doslovce sve u ormaru.

Dora Fung, direktorica marketinga Yahoo Styleakaže da je ključ uspjeha u odjeći nadahnutoj razdobljem koje je prepoznatljivo po kul modnom izrazu, 60-ih i kraj 80-ih.

Nosivost i jednostavnost, smatraju modni stručnjaci, ono su što kupce privlači Slimaneovim kreacijama, a čak ni vrtoglave cijene ne odbijaju kupce! Naprotiv.

Od hipijevskih haljina pa do r'n'r čizama, čini se da se Saint Laurent preselio u ormare mnogih trendeseterica od Amal Clooney (upečatljivi plašt s resama) pa do sveprisutnog Kanye Westa.

'Slimaneova je odjeća šik, ali na kul način koji se jako sviđa ljudima. To je classy street style koji spaja buntovništvo i visoku modu', objašnjava stilistica Erin Walsh koja je surađivala s glumicama Kerry Washington i Sarah Jessicom Parker