MIU MIU DOMINACIJA

Drugu godinu zaredom ovaj modni brend proglašen je najpopularnijim

30.11.2023 u 15:46

Bionic
Reading

Mlađi brend gospođe Miuccie Prade drugu godinu zaredom može se pohvaliti titulom najpopularnijeg brenda na modnoj sceni

Godina na zalasku bila je puna uspona i padova na svim poljima. Na modnoj sceni započela je debitantskom kolekcijom Daniela Leeja za britanski Burberry, nakon čega je uslijedio suptilni povratak Balenciage nakon kontroverzne kampanje.

Talijanska Prada vladala je u prvom kvartalu godine, zauzevši prvo mjesto najpopularnijeg brenda a svijetu prema Lystu. Španjolski Loewe, na čelu s dizajnerom Jonathanom Andersonom, ukrao je šou u drugom tromjesečju godine, dok se Miu Miu kao mlađi brend gospođe Miuccie Prade iznimno dobro oporavio zauzimajući u četvrtom kvartalu godišnju poziciju najpopularnijeg brenda i to dvije godine zaredom.

  • +23
Miu Miu FW23 Izvor: Profimedia / Autor: - / Shutterstock Editorial / Profimedia

Lystova 'Godina u modi' konačno je stigla, ocrtavajući vrhunske brendove, trendove i komade koji su obilježili 2023. godinu na zalasku.

Miu Miu nastavio je ustrajati u četvrtom tromjesečju, jačajući utjevaj nakon revije na Pariškom tjednu mode prepune zvijezda na modnoj pisti i ispred nje.

  • +6
Poznati na reviji Miu Miu Izvor: Profimedia / Autor: MARECHAL AURORE/ABACA / ABACA PRESS / DEDE / BACKGRID / BACKGRID UK / MARECHAL AURORE/ABACA / ABACA PRESS / PROFIMEDIA

Ovaj talijanski brend definitivno se može pohvaliti uzbudljivom godinom, isporučujući viralne komade za kakvim žude modne ovisnice diljem svijeta. Isti tako, osigurala je viralne suradnje tijekom cijele godine, jačajući svoju prisutnost na glavnim modnim tržištima.

Od lansiranja vlastite verzije tenisica New Balance 574 do suradnje s brendom obuće Church's, internetska pretraživanja za brend Miu Miu porasla su 39% u četvrtom tromjesečju, pri čemu je njegov zaštitni znak - kardigan od kašmira- uživao porast pretraživanja od 12 posto nakon debitiranja na modnoj pisti.

New Balance x Miu Miu Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Opsjednutost pripadnika generacije Z trendovima kakvi su modnom scenom drmali početkom godine i ove je godine bila zamjetna.

Mikro hlačice brenda Miu Miu postale su trendom godine, potaknuvši interes za vrućim hlačicama koje služe i kao donje rublje. Prretraživanja za mini suknjama na godišnjoj razini porasla su za 133 posto.