JAPANSKA RAPSODIJA

Diesel predstavio vlastitu kolekciju vjenčanica

29.03.2016 u 09:53

Bionic
Reading

Poznati jeans brend Diesel, u sklopu otvaranja novih trgovina u Japanu, predstavio je modernu kolekciju vjenčanica i odijela za poseban dan u jedinstvenom prostoru kapelice

Japanska četvrt Aoyama u Tokyju bogatija je za dva Dieselova dućana kojima je predstavljen novi koncept trgovina brenda u prepoznatljivom alternativnom duhu.

Dućan Diesel Aoyama tako nudi kompletnu mušku i žensku kolekciju jeansa, odjevnih komada, torbi, modnih dodataka i posuđa iz Diesel Living kolekcije. Posebno dizajniran dućan uključuje betonske podove s drvenim stropom te stilski namještaj stvoren od naprednih tehnoloških materijala. Trgovina opasana zelenilom na fasadi, prostoru je podarila prirodan ugođaj.

Osim trgovine Aoyama, Diesel je predstavio i prvu mono brand trgovinu 'Diesel Black Gold' koja predstavlja suvremenu viziju brenda, prikazujući kompletan asortiman ženske i muške kolekcije. Obe trgovine sadržavaju limitirane ekskluzivne artikle, a više od svega ta dva dućana obećavaju jedinstven, opušten, ali i luksuzan doživljaj kupovine.

Kako bi proslavili otvaranje originalnih trgovina, Dieselov tim održao je jedinstveni party u kapelici, istovremeno predstavivši vlastitu verziju vjenčanica i odijela za poseban dan.

Vjenčanice s Dieselovim potpisom djelo su umjetničkog direktora Nicole Formichettija koji je servirao svečanu kolekciju sa suvremenim idejama. Osim što se predstavljanje kolekcije vjenčanica prigodno odvijalo u prostoru kapelice, cjelokupno događanje također je djelovalo poput ceremonije vjenčanja gdje su uzvanici, osim u pogledu na kreacije, uživali u svečanoj glazbi i posebnoj dekoriranom prostoru.