ZA MANJE OD 30 SEKUNDI

Brzi trikovi za lakše topljenje kilograma

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 04.02.2011 10:44
  • Objavljeno 04.02.2011 u 10:44
kolaž dijeta

kolaž dijeta

Izvor: Corbis / Autor: Rick Gomez,Creasource/Corbis

Svi bi željeli da planovi o vitkoj liniji budu brzi, efikasni i dugotrajni. Mi vam donosimo brze strategije kojima ćete uspješnije topiti mrske masne naslage. Trikovi su jednostavni, a donose velike rezultate

Čak i kad imate manje od minute na raspolaganju, još uvijek imate vremena smanjiti kalorije i želju za hranom. Donosimo vam trikove za gubljenje težine koji ne traju ni 30 sekundi.

Odaberite pistacije
Neobično, ali zanimljivo. Istraživači sa Sveučilišta Istočni Illinois kažu da ljudi koji dva puta tjedno jedu ove grickalice imaju manje šanse da se udebljaju. Znanstvenici su također otkrili da ljudi koji jedu pistacije u ljusci i čiste ih pojedu 50 posto manje nego oni koji jedu već oguljene.

Nasjeckajte hranu
Može li vam lijepo ponašanje pomoći da smršavite. Sjeckanje hrane namanje zalogaje usporava vas u jelu i također vam daje dojam da ste višepojeli nego što zaista jeste. Istraživači iz japanskog Centra zaistraživanje hrane otkrili su da su ljudi bili uvjereni da je obrokod mesa i povrća nasjeckan na manje komade čak 27 puta bio veći odonog iste količine, ali serviranog u jednom komadu.

Fabrice Lerouge/Photononstop/Corbis

Fabrice Lerouge/Photononstop/Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Fabrice Lerouge/Photononstop/Corbis



Tek ispolirani nokti spriječit će vas da navalite na masni čips
Napravite mini manikuru
Ponekad mala zanimacija poput manikure može pomoći da zaboravite na neodoljivu želju za grickanjem dodatnih kalorija. Napravite brzu manikuru prije spavanja. S lijepim i sjajnim noktima teže ćete se i odlučiti jesti, recimo, masni čips, savjetuje Dawn Jackson Blatner, glasnogovornik Američke dijetetske udruge.

Važite se svaki dan

Mnogo istraživanja pokazalo je da svakodnevno vaganje može pomoći gubljenju kilograma. Naime, osobe koje se važu svakodnevno ili barem jednom tjedno gube čak pet do osam kilograma više od onih koji se važu rjeđe.

Obogatite prehranu lanenim uljem

Polijte ga po zobenoj kaši, stavite ga malo u juhu ili u krumpir. Ekstra vlakna pomoći će vam da se osjećate sito, a vašoj prehrani dodat će vrijedne omega-3 masne kiseline.

Presvucite se u traper
Iskoristite casual petak i obucite traperice. Sa Sveučilišta Wisconsin dolazi zanimljivo istraživanje koje kaže da ljudi koji nose traperice na posao propješače 491 korak više nego oni koji su obučeni poslovno.

Operite zube
Perite zube odmah nakon jela, pa ćete biti prisiljeni odustati od večernjih zalogaja koje ste mislili pojesti uz film. Vrijedno je znati i da miris i okus peperminta zatvaraju apetit.

Kad osjetite glad, uhvatite se za uho
Sljedeći put kad osjetite želju za novom kockicom čokolade kažiprstom i palcem uhvatite se za uho. Ne za ušnu resicu, već za hrskavi dio odmah na izlasku ušnog kanala. Pritiskanje te točke na uhu može suzbiti glad, smatra Dawn Jackson Blatner, glasnogovornik Američke dijetetske udruge. Vrijedi probati.

Zamijenite mjesta za stolom
Istraživanja pokazuju da deblji ljudi uvijek sjede bliže hrani, dok mršaviji ljudi sjedaju podalje od švedskog stola.

Nazovite prijatelja
Umjesto utjehe u hrani, idući put, umjesto da uhvatite ručku hladnjaka, primite se telefona i utjehu potražite u prijatelju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi