'Velika' je u drugoj sezoni bila urnebes, a onda je došla treća - kakvo razočaranje

• 20.08.2023 u 20:41

Obilje seksa među mladim i zgodnim dvorjanima već je pomalo postalo repetitivno i mehanički, šale koje se sastoje od eksplicitnih opisa spolnih organa i odnosa te krvavo-nasilnih akata već su podosta potrošene pa se u trećoj sezoni 'Velike' pokazuje da serija baš i nema nekog drugog materijala

'Velika' je svojedobno bila super serija. Njezin je autor, Tony McNamara udario zanimljiv spin na povijesno-kostimiranu seriju, slično, pa i još šašavije nego što je to učinio kada je pisao scenarij za 'Miljenicu' Yorgosa Lanthimosa, a mladi su glumci Elle Fanning kao Katarina Velika i Nicholas Hoult kao njezin suprug, car Petar III fenomenalno pridonijeli razigranosti i sumanutosti cijele priče. Huraaaaa!!!

Teško mi je zato povjerovati koliko se sve brzo istrošilo, a istrošilo se jest jer evo, na polovici treće sezone uz svaku epizodu padam u nesvijest od kolutanja očima, jedva čekam da završi i najradije bih McNamari stisnula par odgojnih ćušaka.

Dok su svi ludovali za 'Bridgertonom', i ja sam ga rado gledala, ali sam sve nagovarala da svakako pogledaju 'Veliku' jer je razlika između te dvije serije bila kao i razlika između dvije platforme s koje potječu. 'Bridgerton' je kao i Netflix - zabavan, ali zapravo za široke mase, češće blesav i površan nego nadahnut. 'Velika' potječe s Hulua, a kod nas se prikazuje na HBO-u i riječ je o kvalitetnoj antihistoriji, koja je usto i urnebesna.

• +3
    'Velika' Izvor: Profimedia / Autor: Hulu / Everett / Profimedia

'Bridgertonu' je, naravno, trebalo i kraće da se ukiseli pa je već u drugoj sezoni bio dosadan i rubno gledljiv, ali iskreno, za 'Veliku' sam gajila puno veće nade jer je još u drugoj sezoni bila urnebes. A onda je došla treća i... kakvo razočaranje!

Foršpan za treću sezonu serije 'Velika' Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

Dosad šarmantna humoristična erotika prestala je biti i erotična i smiješna, a postala tek repetitivno jahanje u krinolini u svakoj drugoj sceni. Nasilje i krvoproliće, koji su također u prve dvije sezone bili izvor pomalo preeksplicitne, ali sjajne, zločeste zezancije, sad su postali debilana kakva se rijetko viđa i kakva je samo odurna, a nimalo znakoviti, motivirani pričom ili smiješni. Briljantni Nicholas Hoult kao car Petar III još malo drži svoj predivno imbecilni lik, Elle Fanning kao Katarina dobila je koliko-toliko zanimljiv sadržaj prosvjetiteljskog uvođenja civilizacije, ali i demokracije u carstvo koje ih ne želi, ali svi drugi svedeni su tek na automate koji kao šale ponavljaju - oprostit ćete mi na prostačenju - kuracpičkagovnosisa. Najveća je šteta za lik tete Elizabete, koja je u prijašnjim sezonama imala zbilja urnebesne i sulude karakteristike, primjerice, stalno ju je pratio roj treniranih leptira. Sada samo hoda uokolo i govori gdje ju je Petar Veliki povalio.

Ne znam hoću li izdržati do kraja sezone, a vi kako hoćete.