FESTIVAL ZA KREATIVCE

'Sudnji dan' ima novi identitet

21.07.2011 u 12:48

Bionic
Reading

Nakon uspješnog prošlogodišnjeg izdanja i ove godine održat će se nezavisni festival kreativnih komunikacija 'Sudnji dan' koji će na jednom mjestu okupiti domaće kreativne snage. Ususret festivalu odabrani su laureati natječaja za njegov novi vizualni identitet

Ovogodišnji novitet nezavisnog festivala kreativnih komunikacija bio je natječaj za novi vizualni identitet 'Sudnjeg dana' na kojemu su pobijedili Vedran Klemens, Tatjana Petric, Emilija Šimić i Ivana ČukeljO najboljima je odlučio žiri u sastavu Jurana Puljić, Tomica Jurica Kačunić i Alan Brežanski

'Pompozni srednjovjekovni prizori sudnjeg dana s mnoštvom autoritarnih sudaca koji odvajaju grešnike od pravednika te ih daju mučiti na najmaštovitije načine činili su mi se kao savršena inspiracija za ilustraciju festivala imena 'Sudnji dan' koji broji dvjestotinjak članova žirija. Festival je k tomu još i nezavisni festival oglašavanja, što mi je dalo rijetku priliku i slobodu da neumjerenim šarenilom i ekspresijom likova, kanibalizmom i golim guzama ironiziram svijet politički korektnih oglasa čijem stvaranju svakodnevno doprinosim', kazao je Vedran Klemens

'Kako je dolaženje do najbolje ideje, brainstorming, početni i često najvažniji dio kreativnog procesa, gumicom u obliku munje kojom se brišu odbačene ideje vizualno smo prikazali 'Sudnji dan' kao brisača loših ideja i suca koji određuje što će biti odbačeno, a što će ostati prepoznato kao najbolje', dodale su Tatjana Petric, Emilija Šimić i Ivana Čukelj
Drugi 'Sudnji dan' hrvatskog oglašavanja održat će se 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Više od 200 priznatih stručnjaka u tržišnom komuniciranju i ove godine odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija koje ne nagrađuju samo perspektivne nade dizajnera i kopirajtera, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente.

Prošle godine mnogobrojni žiri birao je između 433 rada u 24 kategorije. Kreativcem godine proglašen je Vanja Blumenšajn, trenutno zaposlen u reklamnoj agenciji Imago, dok je kao mlada nada odabran Ivan Orin Vrkaš