Što je Jerryju Seinfeldu ovo trebalo? Snimio je film s dvije i pol smiješne fore

• 18.05.2024 u 20:11

Najbolja stvar u ovom filmu jest njegova odjavna špica, u kojoj Jerry Seinfeld i čitav niz komičara i glumaca plešu ili rade pogreške u scenama. Uštedite si vrijeme, odskrolajte na Netflixu do toga i ne zamarajte se s filmom.

Budući da nam je svima u zadnje vrijeme strašno fora furati se na pozitivu, započnimo priču o filmu 'Unfrosted' Jerryja Seinfelda s popisom svega onoga što je u njemu dobro, uspješno i hvale vrijedno:

- Jerry Seinfeld izgleda spektakularno za svoje godine (70)

- u filmu nastupa hrpa odličnih komičara i glumaca koji su istinski smiješni

- film je vrlo uspješno dizajniran tako da vas svojim pastelnim farbicama, frizuricama iz šezdesetih i cjelokupnim dojmom predoziranja šećerom uljulja u osjećaj da je sve dobro, slatko i če-če

- zaradit će hrpu para Netflixu jer uopće nije bitno kakav je - čim je povezan sa Seinfeldom, ljudi bi bacili oko sve i da mu je naslov 'Čekanje na šalteru dva i pol sata dok ti se piša'

- ima dvije i pol fore koje su ha-ha smiješne

- ima petnaest i pol fora koje su dovitljive, ali se nitko neće smijati

- u filmu je Melissa McCarthy

A sad ozbiljno - film je drek.

Otkad sam ga pogledala, razbijam glavu nad time što je to Seinfeldu trebalo. Mislim, čovjek već desetljećima ima reputaciju koja prati 'Seinfeld' otkad je emitiran - a uz koji su se uvijek koristile riječi 'revolucionaran', 'pametan', 'komičarski biser' i 'za zahtjevniju publiku'. Tu je reputaciju dosta solidno održavao pojavljivanjem u seriji Larryja Davida i svojom serijom intervjua naslovljenom 'Comedians in Cars Getting Coffee' - i zašto je onda proizveo OVO? Samo je podvukao ono što kritičniji gledatelji znaju još od 'Seinfelda' - da je mnogo bolji kao stand-up komičar nego kao glumac (jer je kao glumac užasan), a bogami i potvrdio ono što smo skužili otkad smo pogledali 'Bez oduševljenja, molim' - da je genijalnost 'Seinfelda' uglavnom izašla iz glave Larryja Davida.

Zašto se išao ovako sramotiti? Zbog love sigurno nije jer ima više love od Švicarske, Singapura i Dubaija zajedno. Nije ni morao nikoga podsjećati na svoje postojanje jer ga nitko nije zaboravio - upisan je onim glupim zlatnim slovima u povijest televizije, komedije, Amerike i svijeta, a bogme ga nitko ne bi ni krivio da je sa sedam banki izjavio da mu se sad više ništa ne da. Ne znam. Možda ga je netko nečim ucijenio. Možda je potajno glup. Svašta je moguće.

Unfrosted Izvor: Profimedia / Autor: John P. Johnson / Netflix / Hollywood Archive / Profimedia

Na sam film ne treba trošiti previše riječi. Govori o jednoj od Seinfeldovih opsesija za koje znamo još od serije - zašećerenoj bezvrijednoj hrani za doručak koja je odgovorna za epidemiju pretilosti i dijabetesa diljem Amerike i svijeta. Ali je to jako smiješno. 'Utrostruči šećer i udvostruči gluten!', viče još na početku filma Seinfeldov lik, veliki diša u Kellog'su, koji u je ratu za najpopularniji doručak s firmom Post, a glavno oružje su mu štrudlice za toster - pop tartovi. Jedino što još o tome trebate znati jest da je Seinfeld u filmu pozvao sve svoje frendove komičare, još neke čija mu se komedija dopada, a ubacio je i pokojeg glumca s 'nosom' za komediju, kao što su Christian Slater, Peter Dinklage, John Slattery i Jon Hamm. Koji pak parodiraju svoje uloge iz 'Momaka s Madisona'.

Ništa drugo ne morate znati o filmu. E, da. Možda još samo ovo - Bill Burr nosi periku pa taj loš friz, kao, podsjeća na izvjesne američke predsjednike. Guba do neba.

Unfrosted Izvor: Društvene mreže / Autor: Netflix

Inače je sve glupo, banalno, plitko, pa čak i dosadno. Bilo bi bolje da je sa svim tim talentima - koji JESU uspjeli proizvesti smješnoću, ali UNATOČ filmu, a ne zahvaljujući njemu - napravio, štajaznam, neku REVIJU NA LEDU. Pa svaki dobije neku ulogu i kliberi se kako zna i umije padajuć s klizaljki. Amy Schumer, Jim Gaffigan, Melissa McCarthy & co. to bi bili u stanju izvesti u bilo kojem kontekstu, ne treba im Jerry sa svojim bedastoćama. Ali, naravno, Jerryja nitko ne odbija pa su nastupili u ovoj bezvezariji.

Ima i mnogo gorih stvari na koje čovjek može utrošiti vrijeme pa se neće dogoditi ništa strašno ako pogledate 'Unfrosted'. No preporučila bih vam da ga ipak preskočite ili pogledate isječke koji će se sigurno odskora početi pojavljivati na YouTubeu. Ili pogledajte samo odjavnu špicu, koja je nešto ala ta revija na ledu predložena u prethodnom odlomku - glavni glumci plešu ili griješe na snimanju. To je sasvim dovoljno.