OD 29. lipnja DO 7. srpnja

PopUpDrama - novi umjetnički projekt u Zagrebu

28.06.2018 u 14:56

Bionic
Reading

Ovog ljeta na zagrebačkim ulicama odvijat će se nešto sasvim novo. PopUp Drama je projekt i urbana intervencija koja mijenja prepoznatljiv ambijent zagrebačkih ulica i nudi jedinstveno kazališno iskustvo: 'U agoniji' Miroslava Krleže, 'Bez trećega' Milana Begovića i čuveni Berkovićev film 'Rondo' u potpuno drukčijem izdanju

Atraktivne i intrigantne kazališne scenografije konstruirane od recikliranih i up-cikliranih materijala bit će postavljene na frekventne zagrebačke lokacije, kontrastirajući prepoznatljive eksterijere s umjetnički dizajniranim, izmaštanim interijerima, stoji u priopćenju. Svako od ovih privremenih prizorišta otvorit će dramsko-fotografski performans, a izvođači iznimnih scenskih pojavnosti i osobnosti Josip Tešija i Zvončića Vučković te Zrinka Antičević, Neven Aljinović Tot i Marko Movre, članovi kazališta Ivan Goran Kovačić iz Zagreba će kroz tableaux vivants (žive slike) utjeloviti i originalno reinterpretirati atmosferu, likove i prizore iz antologijskih djela hrvatske dramske književnosti.

Svi prolaznici i znatiželjnici nesuđeni, ili budući dramatičari, redatelji i glumci imat će jedinstvenu priliku ušetati u ove fikcionalne interijere, dodirnuti postavljene dekore, sakriti se u klavir, leći u Laurinu kadu ili se fotografirati u Giginom naslonjaču, navodi se u najavi. Prizorišta ostaju na lokacijama još 48 sati, a Zagrepčani i njihovi gosti pozvani su da se u njima fotografiraju, odigraju predložene drame ili stvore vlastite, a svoje foto i video uratke objave na Facebooku i Instagramu pod hashtagom #PopUpDramaZagreb te tako postanu dio virtualnog arhiva ovog inovativnog projekta.

Ovaj novi interaktivni kulturno-turistički projekt koji traje od 29. lipnja do 7. srpnja ne samo da spojem teatra, privremene arhitekture, ulične umjetnosti i novih medija popularizira hrvatsku dramsku literaturu i kazališnu umjetnost, već postaje osobita ko-kreacija okupljenih umjetnika i svih posjetitelja koji putem društvenih mreža u svijet šalju vlastiti doživljaj i personaliziranu razglednicu Zagreba.

Autorica koncepta i redateljica je Anja Maksić Japundžić, a uz nju su projekt osmislili glumac Petar Cvirn, svestrana dizajnerica Dženisa Pecotić te likovna umjetnica Tihana Cizelj. Projekt je proizašao iz kreativne radionice umjetničke organizacije TeatruM, a realizira se u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba, uz koprodukcijsku podršku Katapult promocije.