u popratnom programu 64. pule:

Od znanstvenog otkrića kako napraviti filmski hit do kritika mladih filmofila

05.07.2017 u 15:58

Pula PROfessional, koncerti, izložbe i suveniri te noviteti poput Pula Food Festivala i Kina uz more – plaže Ambrela dio su popratnog programa ovogodišnjeg Pulskog filmskog festivala koji je 5. srpnja u Lunas baru Hotela Histria predstavila ravnateljica Gordana Restović s kolegama i kolegicama

'U pripremi 64. Pule svoju veliku potporu dali su i partneri i sponzori iz sektora gospodarstva, koji su tako utjecali da se Festival i dalje uspješno razvija u manifestaciju zavidnih razmjera', rekla je Restović, uz koju su na predstavljanju popratnog programa bili Reli Slonim, glavni izvršni direktor Arena Hospitality Group d.o.o., Valter Šarić, direktor regionalnog centra Istre Zagrebačke banke, zamjenik gradonačelnika Robert Cvek, direktorica Turističke zajednice grada Pule Sanja Cinkopan Korotaj i Lana Klingor Mihić, u ime Pula Food Festivala.

Pula PROfessional predstavlja program ispunjen predavanjima, panel-diskusijama, promocijama knjiga i druženjima profesionalaca iz audiovizualne industrije. Također, tu je program Mladih filmofila što okuplja devet filmskih entuzijasta koji prate festivalske programe, pišu filmske kritike pod mentorstvom Tomislava Kurelca i dodjeljuju Nagradu mladih filmofila.

Tema Pula PROfessional programa je 'Promocija i distribucija hrvatskog i europskog filma', izbornik je Mario Gigović, a održava se od 17. do 20. srpnja u Hrvatskoj gospodarskoj komori i na Giardinima.

Predavanje 'Popularne teme i motivi u europskim studentskim filmovima' održat će Bert Beyens, predsjednik GEECT-a, 'Strategije plasmana filma Zvizdan u zemlji i inozemstvu: Studija slučaja' predstavit će Ankica Jurić Tilić, producentica iz hrvatske produkcijske kuće Kinorama, 'Filmski plakat i ostalih stotinjak stvari' Marko Šesnić i Goran Turković, grafički dizajneri iz studija Šesnić&Turković, a 'Ulogu međunarodne suradnje i festivala u promociji i distribuciji filma' Jelka Stergel, šefica međunarodnih odnosa i direktorica Festivala slovenskog filma, koja će se osvrnuti osobito na distribuciju nezavisnog europskog filma.

Znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti filmski hit

Na tu temu nastavlja se i panel-rasprava 'Promocija i distribucija hrvatskog i europskog filma: iskustva i izazovi' u kojoj sudjeluju Barbora Ligasova (Češki filmski centar, Češka), Dalibor Matanić (redatelj, Hrvatska), Igor Saračević (urednik MAXTV videoteke, HT, Hrvatska), Sandra Perović (urednica, RTS, Srbija), Anđela Petković (voditeljica marketinga i festivalska koordinatorica, Dexin Film, Srbija), Barbara Jukopila (producentica, 'U svom filmu', Hrvatska), dok je moderator Boško Picula. Na okruglom stolu 'Televizija kao medij umjetnika: Predstavljanje projekta Nove kolekcije (HRT – HTV3)' sudjeluju Branka Benčić, Vladislav Knežević i Tomislav Pulić, a moderira Vlatka Kolarović.

Među knjigama koje se predstavljaju na Puli su monografija Nikole Tanhofera, jednog od najznačajnijih hrvatskih filmskih autora, te 'Programiranje igranog filma 2', nastavak prvog izdanja Nikše Sviličića koji daje znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti filmski hit.

Pet izložbi, osam koncerata i gastro kutak

Festival će, osim toga, obuhvatiti pet izložbi, 'Purpur i tirkiz - Umetnost slike' Predraga Peđe Miloševića (predstavljanje u SKUC-u 13. srpnja u 21 sat), 'Ghosts of New York' Jelene Vukotić (Galerija Makina, 14. srpnja, 21 sat), 'Cinemaniac: Video Televizija Anticipacija * Nove kolekcije * Desktop Cinema' (MMC Luka, 16. srpnja, 20 sati), 'Filmski plakati srednje škole Primijenjenih umjetnosti i dizajna Pula' (Kino Valli, 18. srpnja, 20 sati) te 'Prazno/Empty' Zlatka Kopljara (MSUI, 21. srpnja, 20.30).

U sklopu glazbenog programa od 15. do 22. srpnja u Circolu s početkom u 23.30 nastupit će DJ INNACA, Pavel, Abop, DJ Marino, Sara Renar, Pips, Chips & Videoclips, Bang Bang te u organizaciji TV Istre Disco Night Powered.

Ovogodišnje suvenire obilježit će različita ponuda zanimljivih proizvoda, među ostalim prirodna ulja najtraženijih mirisa. Lepeze, marame headwear, šalice, blokovi/notesi, podloge za miš, kemijske olovke, torbe, majice, kruti parfemi NASHE, ulja za tijelo i kruti šamponi moći će se kupiti od 8. do 22. srpnja od 9 do 22 sata na info punktu na Giardinima te u Kinu Valli tijekom cijele godine.

U Titovu parku, osim toga, od 15. do 22. srpnja održat će se gastro manifestacija Pula food festival powered by Pan, u sklopu koje će tijekom trajanja festivala svi ljubitelji filma, glumci, gosti, posjetitelji, ali i turisti moći uživati u slasnim zalogajima i odabranim pićima po pristupačnim cijenama.