'RAT BESKONAČNOSTI'

Finalni obračun Marvelovih junaka rasturio u prvom vikendu prikazivanja u kinima

30.04.2018 u 13:52

Konačni obračun svih Marvelovih junaka, film 'Osvetnici: Rat beskonačnosti', čiju režiju potpisuju braća Russo, već je u prvom vikendu prikazivanja zaradio više od 250 milijuna dolara u Americi i Kanadi, a preko 630 milijuna u cijelom svijetu. Nastavak hvaljene filmske avanture očekuje se u svibnju iduće godine

Jedan od najambicioznijih Marvelovih projekata, film 'Osvetnici: Rat beskonačnosti' na platno donosi konačan, najsmrtonosniji obračun svih vremena. Premijeru je imao 23. travnja u Los Angelesu, a u američka kina pušten je 27. travnja. Kritika je pohvalila glumačku ekipu, vizualne efekte, akcijske scene i emotivnu težinu priče, a u prvom vikendu prikazivanja zaradio je 250 milijuna dolara u Americi i Kanadi te 630 milijuna dolara diljem svijeta. Ispred njega je jedino 'Sila se budi' iz 2015. koja je u prvim danima zaradila 248 milijuna dolara. Iza sebe su pak 'Osvetnici' ostavili i prošlogodišnje nove Zvjezdane ratove, 'Posljednjeg Jedija'.

• +2
Osvetnici: Rat beskonačnosti Izvor: Profimedia / Autor: Walt Disney

Uz ta tri, ostali filmovi koji su dosad u Americi prešišali 200 milijuna dolara u prvom vikendu prikazivanja su 'Jurski Park' i 'Black Panther'.

Autor: YouTube

'Osvetnici: Rat beskonačnosti' stvaran je deset godina i obuhvaća sav Marvel Cinematic Universe. Osvetnici i njihovi saveznici superjunaci moraju biti spremni žrtvovati sve kako bi porazili moćnog Thanosa prije nego što on svojim razaranjem i uništavanjem okonča svemir.

Režiju potpisuju Anthony i Joe Russo, scenarij Christopher Markus i Stephen McFeely, a glume Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch, Don Cheadle, Tom Holland, Chadwick Boseman, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Sebastian Stan, Danai Gurira, Letitia Wright, Dave Bautista, Zoe Saldana, Josh Brolin i Chris Pratt.