havcova kampanja

Domaće filmske uspješnice kao recept za povratak publike u kina

  • Autor: T.Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 26.08.2020 12:42
  • Objavljeno 26.08.2020 u 12:44
Ravnatelj Hrvatskog audiovizualnog centra Chris Marcich

Ravnatelj Hrvatskog audiovizualnog centra Chris Marcich

Izvor: Pixsell / Autor: Sandra Simunovic/PIXSELL

Uoči projekcija triju hrvatskih filmova u hrvatskim multipleks dvoranama Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) predstavio je program hrvatskih filmskih uspješnica u sklopu svoje kampanje 'Povratak u kino'

HAVC je izvijestio da je program obilježen u utorak prikazivanjem filmova 'Sonja i bik' redateljice Vlatke Vorkapić, 'Posljednji Srbin u Hrvatskoj' u režiji Predraga Ličine te 'Šegrt Hlapić' redatelja Silvija Petranovića.

Ravnatelj Hrvatskog audiovizualnog centra, Chris Marcich rekao je da će se s programom hrvatskog filma u CineStaru nastaviti i na jesen, a u Kino mreži će se prikazivati noviji i stariji filmovi. 'Bit će tu i dokumentaraca te program posvećen dokumentarnim filmovima o Domovinskom ratu, a kampanja je popraćena izvrsnim promidžbenim spotovima za koje je zaslužna ekipa koju je vodio Hrvoje Hribar', dodao je.

Kreativni direktor kampanje, redatelj Hrvoje Hribar, ustvrdio je da je to bila i prilika da se napravi istraživanje kroz povijest hrvatskog filma ispita što nam je film kroz protekla desetljeća imao za reći o Covidu, pandemiji, 'svemu ovome potpuno nemogućem i nevjerojatnom što živimo'.

Kino mreža će, osim prva tri naslova, kroz rujan prikazivati i druge uspješnice iz raznih razdoblja domaće kinematografije, poput 'Čudesne šume' u režiji Milana Blažekovića (1986.), 'Kapetan Mikula mali' Obrada Gluščevića (1974.), 'Servantes iz Malog mista' redatelja Daniela Marušića (1982.), 'U raljama života' u režiji Rajka Grlića (1984.), 'Sretno dijete' Igora Mirkovića (2007.), 'Gosti iz Galaksije' Dušana Vukotića (1981.) te kratki igrani film 'Teleport Zovko' Predraga Ličine (2013.).

Kampanja za 'Povratak u kino' počela je 20. kolovoza, a osmišljena je kroz seriju imaginarnih filmskih najava nastalih interpretacijom sedam filmskih naslova.

'Domaća filmska industrija kroz ovu akciju želi nam poručiti kako snaga sedme umjetnosti, raskoš filmske mašte i njezina opaka istinitost ne mogu nestati. Teško je nadomjestiti čaroliju filmske dvorane, a veliki filmovi nisu napravljeni za prikazivanje na džepnim telefonima', poručuju iz HAVC-a.

Selektori programa hrvatskog filma su izvršni producent Zagreb Film Festivala Hrvoje Laurenta, direktor Kina Mediteran i Festivala mediteranskog filma u Splitu te predsjednik Hrvatske mreže neovisnih kinoprikazivača Alen Munitić i redatelj Hrvoje Hribar.

Kampanja je humanitarnog karaktera, a prihod od ulaznica namijenjen je restauraciji filma 'Sedmi kontinent', zanemarenom remek djelu Dušana Vukotića, kojem prijeti fizičko propadanje.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!