USPJEŠNA CROWDFUNDING KAMPANJA

Booksa kreće u obnovu kluba

05.01.2015 u 10:11

Bionic
Reading

Mjesec dana nakon početka crowdfunding kampanje, zagrebački književni klub Booksa uspio je ostvariti zadani cilj i prikupiti šest tisuća dolara, koje će namijeniti obnovi kluba, promjeni ozvučenja, ugradnji klima uređaja i promjeni već derutnog znaka na pročelju

U kampanju, koja je pokrenuta na Indiegogo platformi, na internetu se uključilo 138 donatora iz Hrvatske, SAD-a, Velike Britanije, Kanade, Austrije, Francuske, Norveške, Srbije, Italije i Njemačke.

Osim 'online', u njoj je sudjelovao niz Booksinih simpatizera, članova, gostiju, suradnika, kolega, prijatelja, donirajući novac na brojnim obljetničkim događanjima koji su se u klubu održali tijekom prosinca. Kampanja je završila u petak i prikupljeno je više od očekivanog iznosa - 6.706 dolara.

'Ovo nije mogao biti ljepši završetak proslave desetog rođendana Bookse koja je trajala cijeloga prosinca i ujedno odličan početak nove godine', ističu u tom zagrebačkom klubu, dodajući da im je jako puno značila i golema podrška koju su dobili, s obzirom na to da su im, osim financijski, mnogi potporu dali širenjem informacija o kampanji i poklanjanjem slobodnog vremena i svojih usluga.

 


Već tijekom prva tri dana kampanje bilo je prikupljeno dvadesetak posto ciljanog iznosa, a uplate su stizale iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, ali i Kanade, Norveške i Švedske.

Crowdfunding (engl. crowd - skupina, funding - financiranje) relativno je novi način prikupljanja novca od donatora kojim se podupire djelatnost ili pokretanje originalnih, umjetničkih ili nekonvencionalnih poslovnih ideja pojedinaca ili tvrtki, a koje željena sredstva inače teško dobivaju iz tradicionalnih financijskih izvora.