Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia pokrenula je četvrto izdanje programa „Upoznajte naše priče“, edukativnog ciklusa namijenjenog učenicima osnovnih i srednjih škola, s ciljem približavanja stvarnih karijernih mogućnosti u turizmu, priopćili su iz Udruge
Program se ove godine provodi kao sastavni dio nacionalnog projekta „Održivi turizam, održive karijere – Fast Forward to Excellence“ koji Impresia realizira uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta te u partnerstvu s Udrugom poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Kamping udruženjem Hrvatske (KUH) i udrugom Jeunes Restaurateurs (JRE).
Program „Upoznajte naše priče“ učenicima pruža izravan uvid u rad hotela, kampova, turističkih agencija i restorana visoke kategorije, gdje se upoznaju s različitim zanimanjima, radnim procesima i mogućnostima razvoja karijere.
Ovogodišnji ciklus uključuje i sudjelovanje osam učenika strukovnih škola na kulinarskim Masterclass radionicama prestižne međunarodne škole Ecole Ducasse, čime program dodatno jača segment praktične edukacije i gastronomije. Program je otvoren za učenike završnih razreda osnovnih škola, srednjih turističkih i ugostiteljskih škola te jezičnih gimnazija, a prijave su otvorene do 1. veljače 2026. godine na službenoj stranici.
„Impresia iz godine u godinu jača, bilo kroz programe koji nam omogućuju prijenos znanja mladima i jačanje buduće radne snage u turizmu, bilo kroz poslovni razvoj naših članica i širenje članstva. Istodobno sektor očekuje održivost, kvalitetu usluge i autentičan doživljaj, pa želimo učenicima pokazati kako izgleda rad u profesionalnom okruženju u kojem je svaki detalj važan, a domaća radna snaga ima ključnu ulogu“, rekao je Nenad Nizić, predsjednik Udruge Impresia.
Nacionalni projekt „Održivi turizam, održive karijere – Fast Forward to Excellence“ podrazumijeva dosad najveću suradnju udruga koje predstavljaju hotelski, kamping i gastronomski sektor te luksuzni i boutique segment hrvatskog turizma. Cilj ovakvog zajedničkog djelovanja je ostvariti sinergijski učinak komplementarnih aktivnosti koje svaka udruga provodi u okviru projekta, postići veći doseg ciljnih skupina te osigurati ukupno bolje rezultate. Ministarstvo turizma i sporta pri tome naglašava važnost programa jer povezuju mlade s poslodavcima i stvarnim radnim okruženjima.
„Projekt „Upoznajte naše priče“ skladno se uklapa u ciljeve Ministarstva, od motiviranja mladih za turistička zanimanja do jačanja kompetencija i povećanja vidljivosti karijera u sektoru. Suradnja obrazovnih institucija i poslodavaca ključna je za kvalitetan razvoj kadrova, a ovakvi programi mladima pružaju iskustva koja uvelike oblikuju njihove profesionalne odluke“, rekla je Sandra Posavec, ravnateljica Uprave za održivi razvoj i javnu turističku infrastrukturu u Ministarstvu turizma i sporta.
Impresia je ujedno nedavno proširila članstvo uključivanjem wellness i wholeness hotela Materra. Materra se ističe konceptom koji spaja suvremeni dizajn, održivost i snažnu vezu s lokalnim krajolikom Slavonije.
„Članstvo u Impresiji za nas je prilika za profesionalnu razmjenu, razvoj novih suradnji i primjenu standarda koji doprinose kvaliteti poslovanja. Prepoznajemo vrijednost udruge u povezivanju hotela koji dijele sličnu viziju razvoja, a takvo okruženje vidimo kao poticajno za daljnje unaprjeđenje naše ponude“, poručila Nina Dumančić, direktorica hotela Materra.
Članstvo Materre predstavlja važan iskorak za Impresiju jer dodatno jača prisutnost udruge na kontinentu gdje potencijal održivog i luksuznog turizma sve više dolazi do izražaja, kažu iz Udruge. Time Impresia širi svoju ponudu izvan najpoznatijih obalnih destinacija te doprinosi pozicioniranju kontinentalne Hrvatske na međunarodnoj karti visokokvalitetnog i održivog gostoprimstva, dodaju.