stav ljudi iz struke

Dramatičan apel turističkog sektora: 'U kritičnom smo trenutku, moramo učiniti sve da očuvamo dobru epidemiološku situaciju i spasimo turističku sezonu. Ova četiri prioriteta su ključna'

  • Autor: T. O.
  • Zadnja izmjena 16.07.2021 13:33
  • Objavljeno 16.07.2021 u 13:24
tportal

Izvor: Cropix / Autor: Josko Supic / CROPIX

Turistički sektor, koji je ključan za uspjeh ovogodišnje sezone, poslao je javni apel usmjeren svima koji su zainteresirani za to da turistička sezona u Hrvatskoj bude uspješna te sudjeluju u kreiranju i kontroli aktivnosti nužnih za njenu provedbu

Apel koji potpisuju direktor HUT-a Veljko Ostojić, predsjednik UHPA-e, Tomislav Fain, predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK Boris Žgomba, direktorica HUP UUT-a Natali Komen Bujas, direktor UPUHH-a Bernard Zenzerović, direktor KUH-a Adriano Palman, predsjednik OMH-a Šime Klarić, predsjednik HGK - Udruženja marina Sean Lisjak, predsjednik HGK – Udruženja čarteraša Paško Klisović, predsjednica Nacionalne udruge ugostitelja Jelena Tabak, predsjednik STUH-a Edi Andrić, predsjednica SIKD-a Marina Cvitić i predsjednik HUP- Udruge rent-a car Mladen Petreski, prenosimo u cijelosti:

Poštovani,

pišemo ovaj apel u ime cijelog turističkog sektora u trenutku koji je ključan za uspjeh ovogodišnje sezone. Apel je usmjeren svima koji su zainteresirani da turistička sezona u Hrvatskoj bude uspješna te sudjeluju u kreiranju i kontroli aktivnosti nužnih za njenu provedbu.

Ova je turistička sezona bila odlično pripremljena, zahvaljujući dobroj suradnji cijelog sektora i Vlade, posebno naše resorne ministrice. Provođenjem projekata Stay safe i prioritetnim cijepljenjem turističkog sektora te jasnim definiranjem svih epidemioloških mjera stvoreni su preduvjeti za odličan start sezone. To se je i potvrdilo jer je početak, iako zakašnjeli, bio vrlo dobar. Trenutno Hrvatska ima odlično stanje rezervacija za glavnu sezonu i posezonu.

  • +23
  • +20

Turisti u Dubrovniku

Izvor: Pixsell / Autor: Grgo Jelavic/PIXSELL

Ključ za nastavak uspješne sezone je održavanje dobrog epidemiološkog stanja. Zelena zona i dobri epidemiološki pokazatelji su temelj na kojem sve počiva. Obzirom na epidemiološko stanje u većini zemalja Mediterana imamo realnu šansu ostvariti izvanredni poslovni rezultat pa čak i biti pobjednici ovogodišnje sezone.

Zabluda koja se često provlači je da turisti i u doba pandemije očekuju obilje manifestacija te da one obogaćuju turističku ponudu. Upravo suprotno, svi naši gosti po dolasku u zemlju poručuju nam da se očekuje mir u destinaciji i poštovanje mjera.

Epidemiološke mjere koje su trenutno na snazi u Hrvatskoj su vrlo dobre, ali je provedba odnosno kontrola njihovog provođenja upitna. Prema našim spoznajama kontrola je nedovoljno efikasna.

  • +53
  • +50

Gužva i velik broj turista, automobila i brodova u splitskoj luci

Izvor: Cropix / Autor: Josko Supic / CROPIX

Ako želimo dugu sezonu moramo odmah i bez iznimke početi slušati struku i epidemiologe, hitno i odmah moramo postupiti odlučno jer se šanse za odlazak u crvenu zonu povećavaju iz dana u dan. Ulazak Hrvatske u crvenu zonu značio bi dramatičan kraj turističke sezone usred ljeta.

Dozvolit ćemo si predložiti prioritete koje treba provesti odmah:

  • +12
  • +9

Turisti na pulskoj plaži

Izvor: Pixsell / Autor: Srećko Niketić

  1. Odlučno provođenje svih propisanih epidemioloških mjera s pojačanim kontrolama i sankcijama za sve koji ih ne provode
  2. Posebna pozornost u provođenju epidemioloških mjera na granicama i na okupljanjima sukladno preporukama i traženju epidemiologa
  3. Poseban režim za dolaske gostiju iz trećih zemalja
  4. Ispravljanje ECDC karte koja ne radi razliku među primorskim županijama Hrvatske

Ujedno, pozivamo sve turističke djelatnike, koji to do sada nisu učinili, da se cijepe. Time čuvaju svoje zdravlje, zdravlje svojih najbližih, zdravlje gostiju i svoje radna mjesta.

Nadamo se da ćemo svi zajedno udružiti snage u očuvanju dobre epidemiološke situacije koja je temelj za uspješan nastavak sezone i garancija da Hrvatska postane pobjednik Mediterana.

Uspješna sezona je uspjeh ne samo turističkog sektora nego i cijele Hrvatske. Potrudimo se svi zajedno da se taj uspjeh zaista i dogodi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!