hoteli se uzdaju u domaće goste

Treći val pandemije potopio i zadnje nade u dolazak stranih turista za Uskrs

22.03.2021 u 08:24

Bionic
Reading

Iako nitko nije ozbiljno računao na turistički promet za Uskrs, koji ove godine i pada relativno rano, treći val pandemije koronavirusa koji se razmahao u Europi potopio je i zadnje nade u dolazak stranih turista

Postaje sve jasnije da će se hrvatski turizam u ovoj predsezoni očito osloniti gotovo isključivo na domaće goste, s tim da ni tu puno ne obećava trenutačna epidemiološka situacija.

Tako se ovog proljeća, iako se to ranije najavljivalo, neće održati ni akcija Tjedan odmora vrijedan, koja je prebačena na jesen, a ni Cro-kartica se nije “ulovila” kako je planirano i očekivano, piše Poslovni dnevnik.

Dio hotela, gruba je procjena njih od pet posto od njih ukupno oko 1100 u Hrvatskoj, potrudit će se otvoriti, u Istri je to recimo desetak većih i nekoliko desetaka malih hotela, doznajemo na terenu.

Jedna od većih hotelskih kuća koja prodaje uskršnje aranžmane je novigradski Aminess hoteli i kampovi, koji najavljuju otvaranje objekata u Novigradu i na otoku Krku.

Aminess Maestral Hotel u Novigradu prvi otvara vrata već ovaj petak 26. ožujka, dok će se obližnji kamp Aminess Sirena otvoriti 1. travnja. Prve ovogodišnje goste 1. travnja dočekuju i Aminess Atea Camping Resort i Aminess Gaia Green Villas u Njivicama na Krku.

“Aminess hoteli i kampovi će ovih uskršnjih blagdana predstaviti jedinstvenu gourmet ponudu, koje će biti dodatno obogaćena i nagrađivanim Aminessovima maslinovim uljem Vergal za sve ljubitelje istarskih delicija. S velikim uzbuđenjem očekujemo prve ovogodišnje goste naših turističkih destinacija.

Godina iza nas je bila izazovna, ali mi gledamo optimistično u budućnost“, kaže Mladen Knežević, direktor prodaje i marketinga Aminessa, čiji su objekti dobili oznaku Safe stay in Croatia.

Otvaranje za Uskrs najavila je i porečka Plava laguna, koja će svoje objekte nastojati popuniti domaćim gostima kroz uključivanje u projekt Hrvatske turističke kartice (CRO card).

Kako najavljuju u toj kompaniji, od sada svi nositelji Hrvatske turističke kartice mogu u čvrstim objektima Plave Lagune, kao i u mobilnim kućicama u kampovima Istracampinga ostvariti popust od 10 posto.

“Drago nam je da smo se uključili u ovaj projekt kako bismo potaknuli naše domaće goste da svoje odmore ostvaruju u Hrvatskoj.

Plava Laguna ima objekte u Poreču, Umagu i Rijeci pa pozivamo sve zainteresirane da koriste svoje turističke kartice za svoje vikend odmore ili svoj ljetni odmor u našim objektima. Gosti mogu odabrati smještaj u jednom od naša četiri resorta, 25 hotela ili 13 apartmana, piše Poslovni dnevnik.

Hrvatska turistička kartica je sjajan projekt kojim se potiče domaći turizam, što nam je iznimno važno i u ovo vrijeme pandemije, posebice stoga što će i ostale zemlje Europe željeti zadržati domaće goste u svojim zemljama”, poručuju iz Plave Lagune.

Doduše, zasad se još uvijek nemaju čemu puno radovati kad je u pitanju realizacija od Cro kartice, jer je taj projekt i dalje na samom začetku, dobrim dijelom i zbog pandemije.

Kako su nas izvijestili iz Ministarstva turizma i sporta, u razdoblju od 1. srpnja 2020. do 28. veljače 2021. godine ukupno je ostvareno 15.507 transakcija. U navedenom razdoblju od strane Hrvatske poštanske banke (HPB) izdano je tek 2728 turističkih kartica.

Kako je poznato, Hrvatska turistička kartica projekt je Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva turizma i sporta s ciljem povećanja potrošnje hrvatskih građana u ugostiteljstvu i turističkim sadržajima na području cijele Hrvatske.

Novčana sredstva, u iznosu do 2500 kuna neoporezivoga primitka godišnje, poslodavci mogu isplatiti svojim radnicima, i njima nositelj turističke kartice može tijekom godine podmirivati svoje troškove za korištenje usluga i proizvoda unutar turističke ponude, a karticu mogu nadoplatiti i vlastitim novcem, te koristiti popuste.

Što se tiče projekta Tjedan odmora vrijedan koji Ministarstvo turizma i sporta provodi u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, on je planiran za posezonu, vodeći se mišlju kako je sad najvažnije odgovornim ponašanjem doprinijeti povoljnoj epidemiološkoj situaciji u cilju ostvarivanja što boljih rezultata u vršnom dijelu turističke godine, kažu u Ministarstvu, piše Poslovni dnevnik.