TRAŽENA DOMENA

Tajanstveni posao Todorića i Šole oko Abrakadabre

  • Autor: Nikola Sučec
  • Zadnja izmjena 19.02.2016 16:01
  • Objavljeno 19.02.2016 u 16:01
Manuela Šola i Ivica Todorić

Manuela Šola i Ivica Todorić

Izvor: Pixsell / Autor: Petar Glebov, Robert Anic

Agrokorova IT tvrtka mStart novi je vlasnik internetske domene abrakadabra.hr. Prema podacima hrvatskog registra domena, Agrokor je registrirao domenu na godinu dana, a zanimljivo je da je njen prijašnji vlasnik bila marketinška agencija Abrakadabra, koja je u ponedjeljak objavila da je završila s rebrandingom te da mijenja ime u Komunikacijski laboratorij

Nije jasno je li Manuela Šola, vlasnica Komunikacijskog laboratorija, samoinicijativno promijenila naziv tvrtke ili joj je Agrokor platio preuzimanje domene kako bi pod imenom Abrakadabra danas-sutra ponudio neku novu uslugu. Nije isključeno ni to da je Šola jednostavno propustila produljiti registraciju domene pa su je Agrokorovi IT-ovci vješto ugrabili, no u to je teško povjerovati.

Kako god, akteri ove priče ne žele govoriti o detaljima.

Šola kaže kako taj posao ne može komentirati te kako se na rebranding i preimenovanje odlučila zbog razloga navedenih u ranije objavljenom priopćenju. U spomenutom dokumentu pak stoji kako je 'rebranding agencije potaknut prvenstveno dugoročnim promišljanjem poslovanja i konstantnim prepoznavanjem kretanja u industriji koja se onda primjenjuju u svakodnevnom poslovanju'.

U Agrokoru potvrđuju da je tvrtka mStart vlasnik domene. Tek šturo dodaju da je 'mStart informatička kompanija koja se između ostalog bavi administracijom domena'. To može sugerirati da je ta tvrtka kupila domenu od Šole ne bi li je bolje prodala.

Inače, kupnja domene mogla bi imati i veze s Agrokorovom platformom za online prodaju. Novi Agrokorov projekt radnog naziva A007 trebao bi biti nešto poput 'hrvatskog Amazona', a mogao bi se zvati i Abrakadabra. Barem je tako nagađao Poslovni dnevnik u prosincu prošle godine.

Šola je jedno od najpoznatijih lica domaće PR scene, a mediji su je zbog naziva Abrakadabra nazivali 'čarobnicom PR scene'.

U svojim javnim nastupima oduvijek je tvrdila da je pokrenula posao s 'nula kuna', a prvu tvrtku osnovala je prije 12 godina. Komunikacijski studio u 2014. poslovao je s godišnjim prihodom od 5,7 milijuna kuna te je zapošljavao 16 ljudi.

Tvrtka posluje u Srbiji, a ove godine trebala bi otvoriti i urede u Sloveniji. Na referentnoj listi Šola navodi zvučna imena klijenata, između ostalog radila je s McDonaldsom, Mercedesom, RWE-om, Europskom bankom za obnovu i razvoj, Europskom komisijom i 24 sata.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!