KAKO SE IZVLAČIO NOVAC

Svi inženjeri HAC-a hodočaste u USKOK

hac stupići

hac stupići

Izvor: Pixsell / Autor: Petar Glebov/PIXSELL

USKOK provjerava sve poslove Skladgradnje s HAC-om, ali i s drugim tvrtkama i želi dokazati da je postojala organizacija koja je izvlačila novac

USKOK u Hrvatskim autocestama provjerava sve ugovore koje je Skladgradnja braće Žužul sklapala s tom tvrtkom u bilo kojem svojstvu, ali i ugovore Skladgradnje s Autocestom Rijeka-Zagreb, piše Poslovni dnevnik.

Ono što je počelo optužnicom za štetu od 22 milijuna kuna nastalu preplaćenim bojenjem tunela, sada prerasta u istragu o postojanju kriminalne organizacije koja je ciljano i sustavno izvlačila novac iz HAC-a. Već je izvjesno da će i za slučajeve poslovanja s Fimi-Medijom biti optužnica povezanih i s HAC-om, ali USKOK sada pokušava raskrinkati cijeli višegodišnji sustav ugovaranja poslova u HAC-u, prepuštanja poslova podizvođačima poput Skladgradnje, dodatnih isplata, bonusa i namještanja natječaja.

Osoba bliska istrazi kaže da se još ne može reći hoće li USKOK uspjeti utvrditi postojanje kriminalnog udruživanja. No svakako će biti novih sudskih postupaka, a pitanje je samo hoće li oni dospjeti u nadležnost USKOK-a ili će biti prepušteni Državnom odvjetništvu. Od izvora u HAC-u doznajemo da u tvrtki vlada panika te da gotovo nema inženjera na srednjem i višem položaju koji nije bio na obavijesnom razgovoru u policiji ili USKOK-u. O imenima nitko ne želi spekulirati, ali zna se da je najspornije razdoblje kada je tvrtku vodio Mario Crnjak te njegov nasljednik Jurica Prskalo. HAC je inače u posljednjih 10 godina u cestogradnju uložio oko 33 milijarde kuna, a prema dosadašnjim podacima samo za dodatne radove su isplatili 2,7 milijardi bez PDV-a.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi