CASE STUDY

Studenti osmišljavaju kampanju Ožujskog

01.12.2009 u 16:05

Bionic
Reading

Zagrebačka pivovara u suradnji s udrugom eSTUDENT na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu pokrenula je projekt za studente Ožujsko case study. Cilj je projekta omogućiti studentima dodatno praktično iskustvo u sklopu kojega će moći usavršiti znanja usvojena u programu obrazovanja

Studenti su se u projekt mogli uključiti rješavanjem poslovnog slučaja – osmišljavanjem nove kampanje Ožujskog piva prema zadanim kriterijima. Finalisti natječaja odabrat će se početkom prosinca, a njihove prezentacije održat će se na Ekonomskom fakultetu sredinom mjeseca, kada će se proglasiti i pobjednički tim koji Ožujsko pivo nagrađuje s deset tisuća kuna.

Zagrebačka pivovara i Ekonomski fakultet projekt Ožujsko case study pokrenuli su prema uzoru na najpoznatije svjetske poslovne škole kako bi studentima ponudili dodatne mogućnosti edukacije i stjecanja specijalističkih znanja. Projekt su na Ekonomskom fakultetu predstavili vodeći ljudi Zagrebačke pivovare koji su održali nekoliko prezentacija za mnogobrojne zainteresirane studente. Ožujsko case study naišao je na velik odaziv te su se za sudjelovanje prijavila rekordna 82 studentska tima.

'Veliko nam je zadovoljstvo što smo u suradnji s Ekonomskim fakultetom i udrugom eSTUDENT pokrenuli projekt Ožujsko case study i tako se izravno predstavili mladim talentiranim stručnjacima. Studenti Ekonomskog fakulteta jedan su od ključnih izvora potencijalnih stručnih kadrova te se nadamo da će im i ovaj projekt pomoći u usvajanju dodatnih znanja kako bi se što bolje pripremili za ulazak na tržište rada. Možemo najaviti da ćemo nastaviti suradnju s Ekonomskim fakultetom u sličnim projektima koji se planiraju i u sljedećoj godini', istaknuli su u Zagrebačkoj pivovari.