fokus na temeljne brendove
RTL grupa gasi najmanje 700 radnih mjesta u odjelu časopisa

Izvor: Profimedia / Autor: Action Press / Shutterstock Editorial / Profimedia
Grupa trenutno izdaje 23 časopisa, a odluku o gašenju radnih mjesta u tom dijelu poslovanja donijela je zbog pada prodaje koji bi mogao prouzročiti financijske gubitke.
Planiraju se fokusirati na temeljne brendove, poput Sterna, Gea i Brigitte i ugasiti ili prodati njihova specijalizirana izdanja, poput Geo Epoche, Geo Wissen, Brigitte Woman i View.
-
puno problema
Njemačka državna razvojna banka: 'Urušavaju nam se temelji, pred nama su izazovi kakve nismo imali od rata'
-
nagli porast
Zbog rata u Ukrajini Njemačka bilježi rekordan broj stanovnika, u migracijskom plusu su prvi puta od 1959. godine
-
12
Christine Lambrecht
Njemačka ministrica obrane podnijela ostavku zbog učestalih kritika, čašu je prelila novogodišnja poruka
Ugasit će i časopis za slavne Guido i Barbaru, utemeljenu na TV voditeljici Barbari Schoeneberger.
Grupa će zadržati 13 brendova, uključujući Stern, Stern Crime i Brigitte i digitalno poslovanje obiteljskog časopisa Eltern i kulinarski časopis Chefkoch, koji prema podacima RTL grupe čine oko 70 posto prodaje.
Do 2025. kompanija planira ulaganja u taj dio poslovanja od oko 80 milijuna eura.