partnerstvo s ekonomskim fakultetima

Razgovarali smo s čelnim čovjekom Kauflanda u Hrvatskoj: 'Mi mladim ljudima nudimo jedinstvenu priliku za profesionalni razvoj'

23.06.2021 u 07:50

Bionic
Reading

Predsjednik Uprave Kauflanda, Patrick Rudat govori o važnosti ulaganja u zaposlenike i fokusu na mlade ljude na početku svoje karijere. Tom prilikom Kaufland kreće u ulazak u partnerstvo s ekonomskim fakultetima i reakcije su i više nego pozitivne

Kaufland, koji je na Hrvatskom tržištu prisutan više od 20 godina, svoju reputaciju jednog od najpoželjnijih poslodavaca brani iz godine u godinu pa je tako i ove godine u top 10 najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Osim ulaganja u edukacije zaposlenika, Kaufland ponosno nosi certifikat Tvrtka prijatelj zdravlja zbog kontinuirane brige o zdravlju zaposlenika. Osim Božićnice, zaposlenici dobivaju i neto nagrade, stoga i ne čudi da su uvijek pri vrhu ljestvice mjesta gdje Hrvati rado traže zaposlenje.

No, posljednji Kauflandov potez, kojim je ušao u partnerstvo s brojnim hrvatskim fakultetima izazvao je oduševljenje brojnih mladih koji će tek potražiti svoje mjesto pod suncem u poslovnom svijetu. Stoga smo odlučili direktno s čelnim čovjekom Kauflanda Hrvatska provjeriti što stoji iza ovog poteza.

Predsjednik uprave Patrick Rudat nam je otkrio koji su daljnji planovi i što stoji iza najnovije suradnje.

Što vam je bio motiv za ulazak u partnerstvo s ekonomskim fakultetima?

Želimo mladim ljudima s potencijalom dati mogućnost započeti karijeru u tako uspješnoj tvrtki kao što je Kaufland. Dinamično okruženje trgovačke branše izvrsna je prilika za osobni rast i profesionalni razvoj, osobito s podrškom visokokvalificiranih stručnjaka iz naše tvrtke. Svjesni smo toga da je ponuda poslova na hrvatskom tržištu ograničena. Kao poslodavac koji puno ulaže u svoje zaposlenike, mladim ljudima omogućavamo odlične prilike za početak karijere, pružamo atraktivne uvjete za rad, mogućnosti za razvoj i dinamično okruženje u kojemu će znanje koje su stekli na visokoškolskim ustanovama moći primijeniti i proširiti.

Kakva je bila njihova reakcija?

Reakcija svih osam fakulteta koje smo posjetili, VERN, ZŠEM, Libertas, EFZG, RIT, EFOS, EFST i EFRI, bila je vrlo pozitivna te su svi odmah bili zainteresirani za suradnju nakon što smo im predstavili raznolike mogućnosti koje Kaufland nudi. Već se nakon naših prvih sastanaka ispostavilo da niti jedno drugo poduzeće u Hrvatskoj dosad nije pokrenulo ovakvu inicijativu.

Što očekujete od tog partnerstva i kako će se ono konkretno odvijati?

Očekujemo usku suradnju između fakulteta i naše tvrtke kako bismo bolje upoznali interese druge strane te tako stvorili optimalne mogućnosti za studente. Želimo identificirati mlade talente koji su zainteresirani za razvoj karijere u trgovini i pružiti im okolinu u kojoj će se i osobno i profesionalno moći razviti.

Koliki broj mladih planirate privući i što ćete im sve ponuditi?

Broj nije striktno određen niti ograničen, bitno nam je doći do većeg broja potencijalno zainteresiranih studenata. U našoj tvrtki postoje zbilja brojne mogućnosti za njih, primjerice naš trainee program kroz koji dobivaju odličnu priliku da direktno upoznaju naše poslovanje, da se uz podršku mentora razviju, uče i steknu dublji uvid u više područja.

Osim toga nudimo i razne studentske poslove kroz koje isto već identificiramo mnoge talente. Ja sam svoju karijeru započeo prije gotovo 15 godina unutar Schwarz grupe kod sestrinskog poduzeća Lidl gdje sam kao 18-godišnjak već radio u poslovnici. Moj vlastiti primjer je pravi dokaz za to da su mogućnosti za profesionalan razvoj za mlade ljude u našem poduzeću gotovo bezgranične. Praktično iskustvo koje steknete u poslovnici temeljni je preduvjet za razumijevanje našeg poslovanja. Tada nisam bio svjestan toga koliko se raznih mogućnosti za razvoj krije u našem poduzeću, no danas sam sretan što sam odabrao taj put. Stoga mi je važno upoznati mlade ljude u Hrvatskoj s jedinstvenim prilikama koje im Kaufland pruža.

Što mlade talente očekuje u Kauflandu, što im nudite?

Iznadprosječno visoka primanja, petodnevni radni tjedan u svim poslovnim područjima te brojne mogućnosti za napredovanje. Prema neovisnom istraživanju portala MojPosao o poslodavcima prvog izbora Kaufland je u samo godinu dana došao s 13. na visoko 7. mjesto. Mislim da je to odličan pokazatelj smjera u kojem idemo i dokaz za to da su u Kauflandu zaposlenici zaista uvijek na prvom mjestu. I dalje ćemo kroz razne inicijative i konkretna ulaganja u naše zaposlenike pokazati da su naši ljudi naša snaga.

Kakve poslovne rezultate Kaufland planira ostvariti u ovoj godini?

Naš je cilj vrlo jasan: daljnja izgradnja naše mreže poslovnica kako bismo dalje rasli. U 2020. godini otvorili smo svoju jubilarnu 40. trgovinu u zagrebačkoj četvrti Bukovac, a u prvom kvartalu ove godine već su slijedile još dvije trgovine - u Rovinju i Biogradu na Moru. S otvorenjem ovih trgovina stvorili smo preko 120 novih radnih mjesta te nam je drago što na taj način pozitivno utječemo na lokalno gospodarstvo. Trenutno gradimo 43. poslovnicu u zagrebačkoj četvrti Peščenica te novo skladište za dubokosmrznutu robu u Jastrebarskom. Ovaj kontinuirani rast dokaz je stabilnosti našeg poduzeća i bitan sastavni dio našeg uspjeha. Veselim se daljnjem pozitivnom razvoju uspješne priče Kauflanda u Hrvatskoj.