rast od 15 posto

Promet Ikea Hrvatske u poslovnoj godini porastao na 680 milijuna kuna

  • Autor: L. F./Hina
  • Zadnja izmjena 11.10.2018 11:26
  • Objavljeno 11.10.2018 u 11:26
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl

Tvrtka Ikea Hrvatska je u protekloj poslovnoj godini ostvarila rast prometa od 14,9 posto, na 680 milijuna kuna, a istodobno je otvorila gotovo 500 novih radnih mjesta, izvijestili su u četvrtak iz te tvrtke

U usporedbi s ostalim zemljama u kojima Ikea posluje, hrvatska podružnica je u protekloj poslovnoj godini, od rujna prošle godine do rujna ove, po rastu prodaje ostvarila treći rezultat u Europi i osmi na globalnoj razini, navodi se u priopćenju tvrtke.

Direktor IKEA Hrvatska i glavni direktor tvrtke za jugoistočnu Europu Stefan Vanoverbeke ističe da su u prošloj poslovnoj godini u Hrvatskoj otvorili gotovo 500 novih radnih mjesta.

"Kao rezultat investicije tvrtke IKEA i švicarske tvrtke Mutschler Outlet Holding, u outlet centru Designer Outlet Croatia zaposleno je oko 400 ljudi. Zaposleno je i 98 novih kolega u robnoj kući IKEA Zagreb te u dostavnim centrima u Rijeci, Splitu i Osijeku, čime je ukupan broj zaposlenika u IKEA Hrvatska gotovo 30 posto veći u odnosu na godinu ranije. Želimo i nadalje razvijati svoje poslovanje u Hrvatskoj i doprinositi održivom ekonomskom razvitku cijele zajednice", poručio je u priopćenju Vanoverbeke.

Kako navode iz tvrtke, u prošloj poslovnoj godini, četvrtoj od kada su u Hrvatskoj, prodano je gotovo 13 milijuna proizvoda, od čega je 61,6 posto činio namještaj, a 38,4 ukrasi i dodatci za dom, pri čemu je robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo 1,8 milijuna kupaca.

  • +86
  • +83

Ikea - povijesna Gratulera kolekcija

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ikea

U istom razdoblju internetska stranica IKEA.hr imala je 13,8 milijuna posjeta, a putem internetske kupovine obavljeno je 43.397 narudžbi, pa je tako promet internetskom trgovinom skočio za gotovo 204 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Kako napominju iz Ikee, od transakcija obavljenih internetom, više od 40 posto ih je dostavljeno putem dostavnih centara u Rijeci i Splitu i Osijeku, kojima tvrtka želi svoju ponudu učiniti još dostupnijom što većem broju ljudi u Hrvatskoj.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!