podaci o registracijama
Prodaja automobila u deset mjeseci pala za 43 posto; bolje idu benzinci, a kupcima je i dalje jedna marka omiljena

Ilustrativna fotografija
Izvor: Profimedia / Autor: Martin Barraud / Caia Image / Profimedia
U tom je razdoblju u Hrvatskoj prodano 31.350 novih putničkih automobila, što je 24.091 ili 43,4 posto manje nego lani.
Gledajući samo listopad u kojemu su prodana 3.093 automobila, prodaja je prema isto lanjskom mjesecu pala za 1.011 komada ili 24,6 posto.
-
21
skroz službeno
[FOTO/VIDEO] CUPRA sada kao samostalna marka u Hrvatskoj; stiže i sportski crossover Formentor
-
30 godina na 'starom kontinentu'
[FOTO/VIDEO] Lexus slavi svoj prvi milijun u Europi; sve je počelo davne 1990. s modelom LS
-
mobilnost
Nova studija kaže da automobili s pogonom na baterije nisu jedino rješenje za smanjenje CO₂
Mjesečna usporedba otkriva pak neznatan rast prodaje u odnosu na kolovoz, za tri automobila.
Najprodavanija marka novih automobila u Hrvatskoj u prvih deset ovogodišnjih mjeseci bio je Volkswagen s 5.046 automobila i tržišnim udjelom od 16,1 posto. Slijedi Škoda, članica istog koncerna, s 4.312 automobila i 13,8 posto tržišta te Renault s 2.706 automobila i udjelom na tržištu od 8,6 posto.
Po prodaji redom slijede Dacia, Kia, Suzuki, Hyundai, Peugeot, Toyota i Opel.
Najprodavaniji modeli su Škoda Octavia, Renault Clio, Volkswagen Polo, Dacia Sandero i Volkswagen T-Cross, a među prvih deset još su Volkswagen Golf, Dacia Duster, Kia Stonic, Renault Captur i Volkswagen T-Roc.
Hrvatski kupci su se u prvih deset mjeseci većinom - 56 posto, odlučili za novog benzinca, a dizelaše je kupilo njih 35 posto. Hibridi su našli prođu kod šest, auti na plin kod dva, a električni kod jedan posto kupaca.