NA GODIŠNJOJ RAZINI

Prodaja automobila i dalje u padu

06.08.2010 u 16:17

Bionic
Reading

Tijekom srpnja Hrvatskoj su prodana 3.953 nova osobna vozila, što je za 7,1 posto ili za 262 automobila više nego u lipnju, ali i za 14,7 posto ili 684 vozila manje nego u prošlogodišnjem srpnju, pokazuju podaci agencije Promocija plus temljeni na podacima o novim registracijama

U prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je, po tim podacima koji se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o registracijama novih automobila, prodano 23.401 osobno vozilo.

To je pak za 22 posto, odnosno za 6.598 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Opel je u srpnju zauzeo vodeću poziciju po poretku prodaje po markama sa 634 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 16,04 posto, a s tržišnim udjelom od 11,81 posto i sa 467 prodanih automobila slijedi Volkswagen.

Na trećem je mjestu Renault sa 360 prodanih vozila u srpnju i udjelom od 9,11 posto. Slijede Chevrolet sa 281 vozilom i udjelom od 7,11 posto te Hyundai sa 254 prodanih vozila i udjelom od 6,43 posto.

Opel je najprodavanija marka i u prvih sedam mjeseci sa 3.025 automobila i 12,93 postotnim tržišnim udjelom, a slijedi ga Volkswagen sa 2.821 vozilom i udjelom od 12,06 posto.

Među prvih pet još su Chevrolet (1.914 vozila s udjelom od 8,18 posto), Renault (1.895 automobila i udio od 8,10 posto) i Peugeot (1.695 vozila sa udjelom od 7,24 posto).

U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci ove godine prodano i 15 vozila marke Porshe, 13 Lexusa, 11 Jaguara, četiri Aston Marina, jedan Maserati.

Među modelima najbolje se u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci prodavala Opel Astra (1.440), a slijede Volkswagen Polo (1.234), Opel Corsa (941), Volkswagen Golf (814) i Renault Megane (714 prodanih primjeraka).

Od ukupno prodanih automobila u prvih sedam mjeseci ove godine 64,6 posto su 'benzinci', a 35,4 posto 'dizelaši'.