NAKON 28 GODINA

Pepsi preoteo Coca-Coli marketinški ugovor s NBA ligom

14.04.2015 u 12:06

Bionic
Reading

Kompanija za proizvodnju bezalkoholnih napitaka PepsiCo preuzima sponzorska prava za National Basketball Association (NBA), čime se okončava 28-godišnje partnerstvo koje je američka košarkaška liga imala s Coca-Colom

Od iduće sezone, PepsiCo će biti službeni partner za hranu i piće NBA lige, ženske NBA lige, NBA Development lige i udruge USA Basketball, objavili su u zajedničkom priopćenju ta kompanija i NBA. Financijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni.

Coca-Cola je bila službeni sponzor NBA-a od 1986., a Sprite službeno piće lige u Sjedinjenim Državama od 1994. godine.

Novi ugovor NBA obuhvaćat će brendove Pepsija kao što su Aquafina, Lipton Brisk, Doritos i Ruffles. Piće Mountain Dew postat će vodeći brand bezalkoholnog napitka NBA lige.

'Donijeli smo odluku da nećemo obnoviti globalni ugovor s NBA na kraju sezone 2014/2015.', priopćila je glasnogovornica Coca-Cole putem e-maila. Coca-Cola će, međutim, i dalje nastaviti odnose s pojedinim timovima, igračima i natjecanjima, kazala je.

Novi sponzorski ugovor vrijedi znatno više od NBA-ovog partnerstva s Coca-Colom u smislu ukupne investicije, objavio je ranije magazin Fortune.