POZIV U SRCE HRVATSKE

Otkrivena formula kako turiste s mora dovući na kontinent

  • Autor: L. Filipović
  • Zadnja izmjena 07.06.2011 15:44
  • Objavljeno 07.06.2011 u 13:22
turizam plaža

turizam plaža

Izvor: Cropix / Autor: Niksa Stipaničev / CROPIX

Dobar hotel, izlet u prirodu, malo wellnessa, kulturno uzdizanje u muzeju te posjet lokalnom agroturizmu – sve je to u paketu koji će, nadaju se naši turistički djelatnici, privući strane turiste da otkriju unutrašnjost Lijepe Naše, i to izvan ljetne sezone

Prve županije koje će na taj način pokušati namamiti strane goste su Krapinsko-zagorska i Zagrebačka županija s gradom Zagrebom. Projekt nosi naziv Otkrijte kontinentalnu Hrvatsku sa sloganom Discover the heart of Croatia.

Inicijatori čitave priče su hotelske kuće Terme Tuhelj i Terme Jezerčica koje su dobile podršku, između ostalih, i od Ministarstva turizma te Hrvatske gospodarske komore (HGK) te zagrebačkih hotela Dubrovnik i Palace.

'Osnovna ideja bila je povezati Zagreb s okolicom u jedinstvenu proizvodu. Želja nam je obratiti se stranim turistima koji ljetuju na našoj obali da još jednom, u istoj godini, izvan ljetne sezone posjete Hrvatsku. Radi se o ljudima koji su već bili kod nas i koji su potencijal da postanu naši stalni gosti. Time bismo produljili sezonu i napravili prvi korak k tome da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija', rekla je Ivana Kolardirektorica Termi Tuhelj na konferenciji za novinare održanoj u utorak u hotelu Palace.

Zasad će se turistima ponuditi dva paketa. U prvom koji će koštati 180 eura uključen je četverodnevni boravak boravak u Tuhelju ili Termama Jezerčica, obrok na agroturizmu, karta za neki od muzeja u Zagorja te wellness.

Drugi s cijenom od 220 eura uključuje četiri dana u hotelu Dubrovnik ili Palace, razgledavanje Zagreba s vodičem, jednodnevnu kartu za terme Tuhelj ili Jezerčice, obrok u lokalnom restoranu ili u Samoboru, wellness te kartu za muzej po izboru.

Novi turistički paketi reklamirat će se putem letaka, 'billboarda' i 'citylighta' za koje je potrošeno 230.000 kuna od čega je 80.000 osiguralo Ministarstvo turizma. Otisnuto je milijun letaka, izvijestila je direktorica TZ Krapinsko-zagorske županije Ksenija Tomić, i dijelit će se na graničnim prijelazima, turističkim zajednicama na obali, na sajmovima i turističkim burzama tijekom ljetnih mjeseci.

Ivan Mujo, državni tajnik Ministarstva turizma, istaknuo je kako je ovo dobar primjer udruživanja na razini regije te da se planira daljnji razvoj projekta na susjedne županije središnje Hrvatske, kako bi se u povezao cijeli kontinentalni dio zemlje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi