uoči sezone

Od veljače upotreba sigurnosnih oznaka koje jamče sigurnost boravka turista u RH

  • Autor: M. Šu./Hina
  • Zadnja izmjena 22.01.2021 16:52
  • Objavljeno 22.01.2021 u 16:52
Turisti na Plitvicama

Turisti na Plitvicama

Izvor: Pixsell / Autor: Kristina Stedul Fabac

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u petak je odabralo pet stranih marketinških i PR agencija za suradnju u oglašavanju, odnosima s medijima i digitalnoj komunikaciji na 10 tržišta, uz najavu da u veljači počinje i primjena sigurnosnih oznaka koje jamče odgovornost i sigurnost boravka turista u Hrvatskoj.

O tome su u petak poslijepodne izvijestili iz Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a, uz poruku ministrice turizma i sporta te predsjednice HTZ-a Nikoline Brnjac da "Hrvatska za sezonu 2021. šalje jasnu i snažnu poruku da je turistički sektor u Hrvatskoj odgovoran, a boravak turista siguran".

"Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju", istaknula je ministrica, uz ocjenu da su danas donijeli važne odluke koje će značajno pridonijeti promociji Republike Hrvatske na emitivnim tržištima.

Brnjac kaže i kako su svjesni koliko je važno donijeti i implementirati jasne i kvalitetne zdravstvene i sigurnosne protokole.

"U suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i krovnim strukovnim udruženjima, sigurnosnu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam-WTTC SafeTravel nadogradili smo i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, čija će primjena i promocija početi tijekom veljače", otkrila je ministrica.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglašava kako je odabiru stranih agencija za suradnju na tržištima na temelju provedenog javnog poziva ključan za promociju i druge aktivnosti na tržištima u ovoj vrlo izazovnoj godini, u kojoj će provedba kvalitetnih i ciljanih promotivnih aktivnosti biti ključna u postizanju dobrih turističkih rezultata.

"Od agencija očekujemo snažan doprinos i učinkovitu provedbu marketinških i PR kampanja koje će Hrvatskoj na međunarodnom tržištu osigurati poziciju sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene turističke destinacije koja svojim gostima jamči raznoliku ponudu i siguran boravak", objasnio je Staničić, ističući kako će jedna od ključnih poruka biti i blizina Hrvatske odnosno dobra prometna povezanost s ključnim tržištima.

Agencije koje su izabrane odlukom Turističkog vijeća HTZ-a za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na 10 tržišta su Real grupa, MediaCom, Aviareps, Pro Media Group i Check-in PR.

Za PR aktivnosti na inozemnim emitivnim tržištima i odnose s medijima odabrana je agencija Aviareps, dok je za provedbu aktivnosti na društvenim medijima i digitalnu komunikaciju odabrana agencija Hills Balfour.

Ne navodeći koliko će izdvojiti novca za suradnju s tim agencijama u 2021. godini, iz Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a u priopćenju navode kako je Turističko vijeće odlučilo i o aktivnostima oglašavanja na društvenim mrežama Facebook, Instagram, YouTube i Google tražilici, kao i o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima.

Sveukupno, za 2021. odobrena je suradnja s 43 partnera, od čega su 32 partnera iz kategorije touroperatora i agencija, a 11 iz kategorije prijevoznika.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!