sve na struju

M SAN ima plan: Razvijat će jeftine električne automobile dostupne svim građanima

09.08.2021 u 10:40

Bionic
Reading

Najveći IT distributer u regiji, zagrebačka M SAN grupa, krenula je u veliki investicijski ciklus. Nakon izdavanja korporativne obveznice, najavili su IPO, gradi se nova tvornica, a predsjednik Uprave Miroslav Huzjak, koji kompaniju vodi gotovo 15 godina najavljuje i ulazak u automobilsku industriju

M San trenutačno gradi tvornicu električnih bicikala i romobila, prvu takvu u Hrvatskoj objedinjenu kroz brend MS Energy.

'U eMobilnosti, gdje želimo biti tržišni lider, razvijamo vlastiti brend MS Energy s kojim vidimo veliku priliku. Riječ je o novom tržištu koje se tek definira. Već sad nudimo električne romobile i bicikle pod našim brendom, a u budućnosti i druga laka električna vozila', kazao je Huzjan Jutarnjem listu.

Usto, ulaže se i u vlastiti pogon za sklapanje električnih bicikla, prvenstveno za potrebe vlastitog brenda, no u budućnosti i za druge robne marke u regiji i Europi. Planirani godišnji kapacitet novog pogona bit će 50.000 komada električnih bicikala ili romobila.

Upitan planiraju li razviti i druga vozila na električni pogon, konkretno automobile, Huzjan kaže:

'Trendovi u svijetu, prvenstveno u EU kreću se u smjeru e-Mobilnosti u svim segmentima. S druge strane u Kini već postoje laka vozila čije se cijene kreću ispod 5.000 dolara. Mi smo se za sada fokusirali na bicikle i romobile, no u buće planiramo proširiti paletu proizvoda i na takva, laka i cijenom pristupačna električna vozila i to će nam biti sljedeći fokus u razvoju MS Energya'.

Upitan kako se planira nositi s konkurencijom u u proizvodnji električnih bicikala, romobila i drugih e-vozila pored igrača poput Rimca, kaže kako se s njim ne može izravno uspoređivati.

'On proizvodi vrhunske električne automobile namijenjene vrlo malo broju zahtjevnih korisnika koji si to mogu priuštiti. Slično je i s električnim biciklima. Fokus M SAN Grupe je na razvoju proizvoda koji su dostupni svakom korisniku bilo da želi biti drukčiji, ekološki osvješteniji ili samo praktičniji. U paleti proizvoda koju razvijamo bit će modela i za one zahtjevne, ali isto tako i za korisnike koji samo žele kvalitetan proizvod za svakodnevno korištenje', poručio je.