OPATIJSKI HOTELIJERI PODIJELJENI

Je li grupna kupovina promocija ili 'prostitucija' turizma?

14.08.2013 u 08:17

Bionic
Reading

U Opatiji se ove sezone može ljetovati vrlo povoljno – to potvrđuju web portali za grupnu kupnju na kojima su istaknuti popusti aranžmana i smještaja u hotelima podno Učke, a koji sežu i preko 50 posto. Neki hotelijeri smatraju da je ovakva vrsta prodaje marketinška prednost, dok drugi misle da ćevapi, depilacije i odmor u luksuznim hotelima ne idu zajedno

Među njima prednjače ugostitelji i prodavači izleta, koji kažu da takva politika trajno narušava imidž destinacije i dovodi goste slabe platežne moći koji nisu dobri potrošači. Neki hotelijeri, U Opatiji postoje i hotelijeri koji ne žele podleći ovim tržišnim trendovima i ne oglašavaju se na web portalima za grupnu kupnju, posebice ne u špici sezone. Smatraju da ovaj način spuštanja cijena degradira kompletnu turističku destinaciju. Novi list izdvaja Milenij hotele, u čijoj upravi su im rekli da se njihov proizvod na taj način 'obezvređuje i prostituira'.

S druge strane, iz najvećeg opatijskog hotelijera Liburnija Rivijere, te lanca Vienna International, dopiru drukčiji glasovi. Vienna International ističe da su im, između ostalog i zahvaljujući kuponskoj prodaji, poslovni rezultati ove godine znatno bolji. Najveći opatijski hotelijer – Liburnia Riviera Hoteli – isto tako čitavog srpnja imao je istaknute ponude s 50-postotnim popustom. Mnogi su komentirali kako je cijena noćenja u Opatiji samo nešto manja od jednodnevnog najma ležaljki i suncobrana u nekim razvikanijim dalmatinskim mjestima.

Cijeli članak pročitajte ovdje