munjiza optimističan

Hrvati troše više no ikad, a Konzumu pao prihod za 20 posto

  • Autor: S. S.
  • Zadnja izmjena 14.05.2017 20:11
  • Objavljeno 14.05.2017 u 19:58
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Nel Pavletic/PIXSELL

Hrvati od izbijanja krize nisu trošili više nego danas. Čak 31 mjesec zaredom raste trgovina na malo. Istovremeno se pojavio podatak da Konzumu prihodi padaju, izvještava 'RTL Danas'

Kriza u Agrokoru i pad prodaje u Konzumu od 20 posto nisu utjecali na trgovinu na malo koja raste 31 mjesec za redom. Ako proizvoda nema na policama, kupci se snađu drugdje.

Godina 2008. smatra se zlatnom za trgovinu, a onda je sve presjekla kriza. Sad je konačno na red došao oporavak.

'Moram reći da su u Europi te brojke dosegli još 2016. godine, a kada gledamo naše tržište, ako nastavimo ovim tempom u drugoj polovici 2018., mogli bismo doseći brojke 2008.' rekla je pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK-a Tomislava Ravlić za RTL Danas.

 

No mnoge je zabrinulo stanje u Agrokoru, a posebino u Konzumu - najvećem trgovačkom lancu koji bi taj rast trgovine na malo mogao usporiti dođe li do propasti.

Njegov bivši direktor ipak vjeruje da do toga neće doći.

'Znači, ako Konzum dođe do određenh sredstava, s tako jakim brendom s tako dobro pozicioniranim prodajnim mjestima, on može u roku tri-četiri mjeseca preuzeti taj promet i vratiti se na nulu', uvjerava bivši predsjednik Uprave Konzuma Dragan Munjiza.

Dragan Munjiza

Dragan Munjiza

Izvor: Pixsell / Autor: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Prvo što mora vratiti je povjerenje dobavljača koji će mu puniti police. Vrate li ga, svejedno neće svi dućani ostati otvoreni.

'Evo, u ovoj okolici gdje mi sad stojimo, ima šest Konzuma. Pitanje je treba li ih sad biti šest ili možda četiri ili tri', kaže Munjiza.

Kupci će ionako ostati vjerni brendovima koje koriste u kućanstvu, samo ih mogu potražiti na policama drugih trgovačkih lanaca. Neki strani lanci zato su već pojačali hrvatske proizvode, a do sad su prodavali većinom uvozno. Ovo im je idealna prilika da uzmu dio kolača.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!