DOKAPITALIZACIJA

CO i ACI osigurali 20 posto za spas Adriatice.net

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

U spasonosnoj dokapitalizaciji Adriatice.net sa 20-postotnim udjelom sudjeluju državne tvrtke Croatia osiguranje i ACI, a ostatak pokrivaju privatne tvrtke Jolly, HUP Zagreb, Agrokor i Saponia te slovenske Terme Čatež

Adriatica.net priopćila je prošlog tjedna da je uspješno završen prvi krug dokapitalizacije tvrtke, no vlasnička struktura i visina uloženih sredstava nisu objavljene. No iako u tvrtki taje imena investitora, nedavno je sam ministar turizma Damir Bajs iznio imena novih ulagača u Adriaticu.net, a tada je i istaknuo kako je ta tvrtka važna za domaći turizam, zbog čega su u nju novac uložile i dvije državne tvrtke

Riječ je o ACI-ju i Croatia osiguranju koji zajedno sudjeluju u dokapitalizaciji s oko 20 posto. Ostali ulagači dolaze iz privatnih sektora, a to su Jolly, HUP Zagreb, Agrokor i Saponia. Novac je uložio i strani investitor – Terme Čatež

Direktor Adriatice.net Boris Teški ne želi komentirati obavljen posao, ali neki dan je izrazio zadovoljstvo tada gotovo okončanom dokapitalizacijom napravljenom bez obzira na različite negativne napise o tvrtki. Stoga i smatra da ne treba gledati na sudjelovanje državnih tvrtki u dokapitalizaciji kao na spašavanje Adriatice.net, jer one imaju vlasnički udjel.

Sigurno se očekuje da će vrijednost tih udjela s vremenom porasti. Teški je konzultant koji je postavljen na čelno mjesto Adriatice.net sredinom godine, kada se taj organizator putovanja gotovo našao pred stečajem.

Već je tada iskazao optimizam u vezi s mogućnošću spašavanja tvrtke, a u tome je i uspio. Tako je zapravo Adriatica.net jedna od rijetkih tvrtki koje su se ove godine uspjele izvući iz mogućeg stečaja, bez obzira na to što je na neki način i država u tome pripomogla. Jer na samome početku trebalo je dogovoriti refinanciranje dugova s bankama, riješiti problem plaća, zbog kojih su radnici najavljivali štrajk, obaviti restrukturiranje te u konačnici i uvjeriti ulagače u dobru poslovnu priču.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi