KVALITETA USLUGA

Četvrtina gostiju ne osjeća se ugodno na Jadranu

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 19.08.2011 14:27
  • Objavljeno 19.08.2011 u 14:27
trajekt, turizam

trajekt, turizam

Izvor: tportal.hr / Autor: Karmen Mrkić

Istraživanje agencije Heraklea, koja je specijalizirana za mystery shopping, o kvaliteti usluge na vrhuncu turističke sezone u Hrvatskoj pokazalo je kako se četvrtina gostiju ne osjeća dobrodošlo na Jadran, a najčešći razlog tomu je osjećaj gosta da ne dobiva vrijednost za svoj novac

'Istraživanje je pokazalo kako se četvrtina gostiju ne osjeća dobrodošlo na Jadranu. Iako je vidljiv pozitivan pomak u odnosu na 2009. godinu, još uvijek je to prevelik broj u odnosu na to koliko gostiju pristigne na odmor u našu zemlju', navodi se u priopćenju Heraklee.

U razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza tajni su gosti mjerili kvalitetu usluge u maloprodaji, prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, pri traženju informacija te u ugostiteljskim objektima, a obuhvaćeno je 237 raznih turističko-ugostiteljskih objekata diljem Jadrana podijeljenih u pet regija - Istra, Kvarner, sjeverna, srednja i južna Dalmacija.

Tajni su gosti pritom pažnju usmjerili na osnovne elemente usluge - početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvalu i na kraju osjećaj dobrodošlice, a ove godine po prvi put se istraživalo i izdavanje računa za proizvode i usluge.

Po podacima Heraklee, oko 76,8 posto gostiju imalo je osjećaj dobrodošlice (2009. takvih je bilo 67,6 posto). Kad se usporede rezultati od prije dvije godine s ovogodišnjim, vidi se pozitivan pomak za 9 posto (ukupno i sam osjećaj dobrodošlice), navode iz Heraklee.

Osmijeh i zahvalu dobije tek svaki treći gost (77,1 posto), a i dalje je najlošiji rezultat u nuđenju dodatnih proizvoda gostima (tek 38,4 posto).

Tajni su gosti ovo ljeto obratili pozornost i na izdavanje računa, a istraživanje je pokazalo da svaki peti račun (21 posto) nije izdan. Računi se, kako se navodi, većinom nisu izdavali u slastičarnicama i suvenirnicama, a nerijetko i u restoranima i kafićima.

Prema regijama, ove godine Kvarner od Istre preuzima vodeću poziciju gdje se poštuje gotovo tri četvrtine standarda (72,78 posto), dok južna Dalmacija nažalost tradicionalno zauzima posljednje mjesto sa 56,52 posto

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi