Alphabet na kraju 2022. zakočilo slabije oglašavanje, dobit spala na 13 milijardi dolara

Izvor: Profimedia / Autor: Wachiwit / Alamy
Neto dobit bila je niža za trećinu i iznosila je 13,62 milijarde dolara. Prihod od oglašavanja na Googleovoj tražilici pao je 1,6 posto, na 42,6 milijardi dolara. Na YouTubeu bio je manji za sedam posto, kliznuvši na osam milijardi dolara.
Alphabetove rezultate zakočili su skromnija potrošnja oglašivača i nepovoljni valutni tečajevi, konstatirao je izvršni direktor Alphabeta i Googlea Sundar Pichai.
Kompanije manje troše na digitalno oglašavanje, strahujući da bi građani mogli smanjiti potrošnju u razdoblju visoke inflacije i podignutih troškova zaduživanja.
Računalstvo u oblaku bilo je pak Alphabetova svijetla točka, s 32-postotnim skokom prihoda, na 7,3 milijarde dolara. Odjel je tromjesečje zaključio s operativnim gubitkom od 480 milijuna dolara, gotovo upola manjim nego u istom razdoblju 2021.