AMAZON I EBAY DALEKO IZA

Alibabini kupci troše preko 9.000 dolara svake sekunde

24.09.2014 u 09:49

Bionic
Reading

U slučaju da niste čuli, najveća kineska kompanija za e-trgovinu Alibaba ima najveći IPO (inicijalna javna ponuda) u povijesti. Osim toga, Alibabini prihodi doslovno su eksplozivni. Na temelju procjene Economista, Alibabini kupci troše u prosjeku 9.368 dolara svake sekunde, prenosi Business Insider

Nevjerojatan je to podvig, pogotovo kada se uzme u obzir da Amazonovi kupci troše manje od polovine te vrijednosti (3.691 dolar). Korisnici eBaya, koji se jednom pokušao natjecati s Alibabom u Kini, potroše tek oko 2.775 dolara svake sekunde.

Alibabu je 1999. osnovao Jack Ma, a imao je ideju ponuditi kineskim proizvođačima poveznicu s kupcima izvan zemlje. Alibabin portal Taobao, nalik američkom eBayu, nudi gotovo milijardu proizvoda te je ujedno jedna od 20 najposjećenijih mrežnih stranica na svijetu.