kraljevski tretman

Air France ulaže velik novac u luksuzne usluge za biznis putnike

13.07.2018 u 15:20

Bionic
Reading

Više od 900 milijuna eura kompanija Air France će uložiti u uređenje novih poslovnih salona za putnike i opremanje putničkih kabina zrakoplova za što bolje zadovoljstvo svojih putnika. Cijene karata se neće mijenjati, kako kažu iz kompanije

Zrakoplovna kompanija Air France, koja godišnje ima više od 60 milijuna putnika, pokreće veliku investiciju vrijednu 900 milijuna kuna kako bi pružila vrhunsku uslugu svojim kupcima. Riječ je o novim poslovnim salonima za putnike i opremanju putničkih kabina zrakoplova kako bi se povećalo zadovoljstvo putnika te im se omogućila nova iskustva za vrijeme putovanja.

'Ponašanje putnika se mijenja i stoga smo odlučili investirati u nove putničke kabine i biznis prostor kako bismo podigli razinu usluge i zadržali putnike koji putuju Air Franceom. Činjenica je da današnji putnici žele sve odmah i sada te da im je jedan od glavnih kriterija u izboru zrakoplovne tvrtke kojom putuju upravo kvaliteta i dostupnost poslovnih salona', istaknula je Anne Rigail, članica uprave zadužena za putnike, te naglasila da se ove investicije neće odraziti na cijenu zrakoplovnih karata.

Novi poslovni salon na terminalu 2 E koji se prostire na više od 550 metara kvadratnih i nudi novitete za sve putnike biznis klase predstavljen je na pariškom aerodromu Charles de Gaulle u utorak. Ovo je tek prvi od šest planiranih salona za poslovne putnike.

Putnike očekuje kraljevski tretman s raznolikim sadržajem, pa će poslovni salon između ostalog sadržavati centralni bar La Balcon, koji je dizajnirao poznati francuski arhitekt Matieu Lehanneur, otvorenu kuhinju gdje putnici mogu vidjeti šefa kuhinje i naručiti svoje jelo, wellness prostor koji se sastoji od tuševa, sauna, kozmetičkog prostora u suradnji s francuskom kućom Clarins, dječjeg kutka s videoigrama i ostalim zabavnim sadržajem, koktel i detox bara za osvježenje i opuštanje između letova te tihih soba. Ovaj poslovni salon ima 540 sjedećih mjesta.

  • +33
Zračna luka Franjo Tuđman Izvor: Cropix / Autor: Boris Kovacev / CROPIX

Naglasak je na profinjenošću, pa će tako prevladavati staklo, mramor, drvo i plavi baršun, a poseban ugođaj stvorit će ogroman prozor koji prenosi boje neba u stvarnom vremenu. Također, u ponudi će biti tipična francuska jela kako bi se putnicima približila francuska kultura.

Prostor je potpuno digitaliziran i prilagođen suvremenom putniku, a provedba investicije trajat će od 2019. do 2021. Kompanija Air France priprema i nove projekte koji će omogućiti brži protok i prepoznavanje putnika u smislu novih biometrijskih tehnoloških rješenja.