test automobila

Vozili smo Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW: Luksuzna poslovna limuzina s izvrsnim PHEV pogonom

20.12.2025 u 01:16

Bionic
Reading

Audi A6 Limousine (i Avant) e-hybrid quattro su dostupni u dvije razine snage. Vozila pokreće 2.0 TFSI motor snage 185 kW (252 KS) i elektromotor koji isporučuje do 105 kW (143 KS). U verzijama s 270 kW (367) i 500 Nm okretnog momenta u našem slučaju, limuzina i Avant mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za 5,3 s, uz krajnju brzinu od 250 km/h

Na svom jednotjednom testu smo imali model točne oznake Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW, a riječ je o limuzini s plug-in hibridnim sklopom i quattro pogonom na sva četiri kotača. No to je tek mali, uvodni dio onoga što je naš testni model uključivao u svojoj prebogatoj opremi.

Inače, nova, šesta generacija Audija A6 službeno je predstavljena 4. ožujka ove godine, prvo u karoserijskoj izvedbi karavan ili Avant. Model limuzine je svoju svjetsku premijeru imao 15. travnja, a istog mjeseca je i započela prodaja limuzine.

S modelom Audi A6 tvrtka iz njemačkog Ingolstadta nastavlja svoju glavnu proizvodnu inicijativu koja je započela 2024. Modernizacija i pomlađivanje proizvodnog portfelja dio je Audi Agende, s kojom se Audi pozicionira za budućnost u suočavanju s pojačanom konkurencijom.

Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW Izvor: tportal.hr / Autor: Zvonimir Martinčević

A6 Limousine (limuzina) je klasična poslovna limuzina, koja postavlja nove standarde u pogledu dizajna i aerodinamike te unosi inovacije i komfor u premium klasu pune veličine koji se očituju u svakom detalju.

Koeficijent zračnog otpora od 0,23 najbolja je vrijednost za proizvodni model s motorom na unutrašnje izgaranje u povijesti marke Audi. Moderni benzinski i dizelski motori s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus osiguravaju bolju učinkovitost i poboljšane performanse. U kombinaciji sa sofisticiranim tehnologijama ovjesa, A6 Limousine prema Audiju, impresionira svojim kvalitetama za svakodnevnu i vožnju na velike udaljenosti: i adaptivni zračni ovjes i upravljanje svim kotačima kombiniraju udobnost vožnje i agilno rukovanje najvišeg stupnja.

Novi A6 Limousine se proizvodi u Audijevoj tvornici u Neckarsulmu u Njemačkoj i prodaje se diljem svijeta.

Vanjski dizajn, struktura i dimenzije

Nikad ljepša A6 limuzina može se pohvaliti karoserijom koja je pregledna i funkcionalna, a svedeni dizajn tipičan za marku s četiri prstena spaja eleganciju i sportski duh. Zakrivljenost gornje konture prozora daje aerodinamičnom tijelu poseban karakter. Upečatljiv prednji kraj, s elegantnim prednjim svjetlima i istaknuto postavljenim Audi prstenovima, definiran je velikim, nisko postavljenim Singleframe okvirom. Iza toga stoji sofisticirani koncept protoka zraka.

Najvažniji element za aerodinamiku sprijeda su bočni usisnici zraka koji su optimizirani u smislu oblika i funkcije. Takozvane zračne zavjese postižu bolji protok zraka i daju poslovnoj limuzini snažan izgled. Nadalje, prednji spojler u prednjem braniku smanjuje podizanje prednje osovine i, zajedno s pločama na podvozju, osigurava kontrolirani protok zraka ispod vozila.

Poput prednjeg kraja, izduženi i blago nagnuti stražnji kraj također odaje prestiž. Dva stražnja svjetla sa svojom preciznom grafikom i neprekinutom svjetlosnom trakom daju novom A6 Limousine osjećaj prisutnosti, kao i vertikalno stop svjetlo.

Serijska Matrix LED glavna svjetla našeg testnog modela imaju šesterokutni perforirani zaslon od nehrđajućeg čelika iza kojeg su skrivena digitalna svjetla za dnevnu vožnju. Svaki far ima LED module gdje se uključivanjem, isključivanjem i zatamnjivanjem LED dioda svjetlosni snop prilagođava okolnim uvjetima i u svakom trenutku optimalno osvjetljava put. Ovaj novi dizajn glavnim svjetlima daje još upečatljiviji izgled. S ukupno sedam digitalnih svjetlosnih potpisa sprijeda i straga, od kojih je nekoliko dizajnirano kao aktivni potpisi u kojima se pojedinačni segmenti inteligentno pojačavaju i prigušuju, novi A6 Limousine nudi značajan potencijal za personalizaciju. Mi smo imali opcijsku edition one opremu, koja uključuje: ukrasne letvice i dodatke na prozorima u tamnoj boji s Audi prstenovima sprijeda i straga u antracit sivoj boji; obrube ispušnih cijevi u tamnom kromu; kućišta vanjskih retrovizora u crnoj boji; ručice na vratima u crnoj boji.

Aktivni segmenti koji inteligentno osvjetljavaju i prigušuju vidno pokazuju inovativnu tehnologiju, posebno u kombinaciji s drugom generacijom digitalnih OLED stražnjih svjetala u našem modelu (doplatna funkcija). Oni stvaraju snažnu vrijednost prepoznavanja dok također povećavaju sigurnost na cesti. Tehnologija digitalnog osvjetljenja – bitan dio Audi DNK – tako pridonosi udobnom i sigurnom iskustvu vožnje. Kod otvorenih vozačkih ili suvozačkih vrata LED osvjetljenjem se na pod projicira crveno bijeli S logo.

Inače, doplatna digitalna OLED stražnja svjetla u našem slučaju, uključuju: dinamičke pokazatelje, kontinuiranu svjetlosnu traku, dinamički svjetlosni slijed funkcije coming home/leaving home; u kombinaciji s digitalnim svjetlosnim potpisima opreme, do 7 dodatnih potpisa stražnjih svjetala, može se odabrati putem MMI-ja ili aplikacije myAudi- komunikacijsko svjetlo unaprijed upozorava druge sudionike u prometu o nesrećama i kvarovima prikazivanjem simbola upozorenja u digitalnom OLED stražnjem svjetlu.

U tu svrhu koriste se podaci o lokalnim upozorenjima o opasnostima za upozorenje o incidentima na ruti kao što su kvarovi, nesreće, ograničena vidljivost i rizici od proklizavanja. Nadalje, funkcija otkrivanja blizine automatski povećava osvijetljeno područje digitalnih OLED segmenata u komunikacijskom svjetlu, ako se drugi sudionici u prometu približavaju vozilu koje miruje straga. Tijekom manevra automatskog parkiranja, komunikacijsko svjetlo prikazuje odgovarajući simbol upozorenja unutar digitalnog OLED stražnjeg svjetla sa specifičnim potpisom stražnjeg svjetla.

Poseban oblik notchbacka također značajno doprinosi izvanrednoj aerodinamičnosti vozila. Oštra zakrivljenost vrata prtljažnika, zajedno sa šupljim utorom ispred njih, stvara optimalno zastoj. U kombinaciji s velikim, širokim difuzorom, rezultat je idealna ravnoteža između uzgona na stražnjoj osovini i otpora, što poboljšava dinamiku vožnje.

Kad je riječ o strukturi A6 modela, poput novih modela Q5 i A5, novi A6 (Limousine i Avant) se temelji na platformi Premium Platform Combustion (PPC), koja je debitirala na modelu A5 (B10). Arhitektura elektronike E³ 1.2 osigurava modernu povezanost, ažuriranja i funkcije digitalizacije u svim novim modelima.

Platforma također može biti opremljena upravljanjem na sva četiri kotača i quattro sportskim diferencijalom na modelima s quattro pogonom na sva četiri kotača. A6 je također dostupan s adaptivnim zračnim ovjesom i digitalnom OLED tehnologijom rasvjete druge generacije.

Što se dimenzija tiče, novi Audi A6 Limousine 60 je mm duži od prethodnog modela: duljina 4999 mm, širina bez vanjskih zrcala 1875 mm (s otvorenim retrovizorima 2099 mm), visina 1452 mm, međuosovinski razmak 2923 mm. Težina našeg testnog modela je 2220 kg (s vozačem od 75 kg), a može vući kočenu prikolicu od 2000 kg ili nekočenu od 750 kg. Naš je model imao i doplatnu opciju kuka za vuču, s mogućnost spremanja kuke i utičnice ispod branika. ESC uređaj je podešen za stabilizaciju priključene prikolice,

Prtljažnik testnog modela A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW ima kapacitet od 354 litre (inače kao model ima do 492 litara, ovisno o odabiru motora). Zahvaljujući širini od 1050 mm, dva velika kofera mogu lako stati jedan pored drugog. Serijski 40:20:40 djeljiva stražnja sjedala omogućuju varijabilni utovar za predmete poput skijaške opreme. Paket za pohranjivanje i prtljažnik također su dio serijske opreme. Opcijski smo u našem slučaju imali i poklopac prtljažnika s električnim upravljanjem koji se otvara i zatvara pokretom noge, a projekcijsko svjetlo označava položaj 'pokreta'.

Što se kotača tiče naš je testni model imao doplatne 21-colne (8,5 J x 21) aluminijske lijevane naplatke Audi Sport s krakovima u Twist dizajnu (crni) s izvrsnim ljetnim gumama Continental EcoContact 6Q dimenzija 255/35R21 Y XL. Umjesto rezervnog kotača smo imali set s kompresorom zraka za popravak oštećene gume.

Kad je riječ o vanjskoj boji, naš je testni model imao doplatnu Daytona Sivu boju karoserije s bisernim efektom. Unutrašnjost je bila crne boje.

Unutrašnjost

Luksuzni izgled unutrašnjosti A6 Limousine odražava četiri karakteristične značajke nove Audi filozofije dizajna. Prvo, unutrašnjost je dizajnirana da bude 'usredotočena na čovjeka', što znači da je sustavno usklađena s potrebama korisnika. Druga posebna značajka je 'digitalna pozornica', koja je postavljena ispred putnika u obliku Audi MMI zaslona.

Sa svojim 'dizajnom vođenim materijalima', novi Audi A6 ispunjava težnju za velikodušnim osjećajem prostora uz visoku razinu udobnosti. Jasna struktura i logičan koncept rada osiguravaju pregled u svim situacijama i predstavljaju četvrtu značajku, 'vizualnu jasnoću'.

Digitalna pozornica vrti se oko Audi MMI panoramskog zaslona i dodatnog MMI zaslona za putnike. Tanki samostojeći Audi MMI panoramski zaslon zakrivljenog je dizajna i sadrži OLED tehnologiju. Sastoji se od Audi virtualnog kokpita s dijagonalom zaslona od 11,9'' i MMI dodirnog zaslona od 14,5''. Audi nadopunjuje digitalnu pozornicu za suvozače opcijskim 10,9'' MMI zaslonom za suvozača (u našem slučaju), koji je također savršeno integriran u dizajn instrumentne ploče.

Omogućuje suvozaču pretraživanje web-stranica i gledanje videosadržaja, a također pomaže pri navigaciji ili traženju primjerice najbliže benzinske postaje. Zahvaljujući dinamičkom modusu privatnosti, ometajući sadržaj poput videozapisa ne može se gledati s vozačevog sjedala tijekom vožnje. Ako zaslon za suvozača nije u upotrebi ili ako nema detektiranih putnika, prikazuje se digitalna pozadinska slika.

Novi Audi A6 Limousine opcijski je moguće opremiti novim head-up zaslonom (HUD) kao u našem slučaju s mogućnošću konfiguriranja. Na HUD-u je moguće prikazati čitavu paletu informacija, uključujući brzinu, aktivne sustave potpore, upute za navigaciju i medijske informacije. Po prvi put vozači imaju mogućnost upravljanja vozilom i funkcijama infotainment sustava putem head-up zaslona.

Elementi za rukovanje također omogućuju vozaču da se pomiče kroz popise i izravno odabire pomoću gumba na upravljaču. Zahvaljujući maksimalno iskorištenom instalacijskom prostoru i prilagođenoj tehnologiji prikaza, vidljiva površina slike je više od 85 posto veća nego prije, a prikaz je znatno precizniji. Za razliku od digitalnog i tehničkog područja, nova unutrašnjost modela Audi A6 Limousine' ima takozvanu 'softwrap' aplikaciju. Proteže se od vrata do vrata cijelom širinom instrumentne ploče, čineći unutrašnjost vizualno širom.

Interijer S line sa izvrsno oblikovanim sportskim sjedalima u kombinaciji je mikrovlakna Dinamica/koža crne boje sa S amblemom. Dinamica izgleda i na dodir je poput brušene kože, no otprilike polovicu njezinog sastava čini reciklirani poliester. Potječe od posječenih stabala koja više ne daju plodove. Izuzetna unutrašnjost modela A6 Limousine jednako je impresivna i po mraku. Konturno osvjetljenje duž instrumentne ploče i u vratima naglašava širinu unutrašnjosti, dok indirektno svjetlo ispod zakrivljenog Audi MMI panoramskog zaslona i na središnjoj konzoli stvara vizualni efekt lebdenja. Visokokvalitetni materijali u vratima također su stilski osvijetljeni.

Središnji dio sjedala mikrovlakna Dinamica je crne boje, bočni oslonci su u koži crne boje, nasloni za glavu su u umjetnoj koži crne boje. Elementi interijera su izvedeni u mikrovaknu Dinamica, a detalji u unutrašnjosti vozila u izgledu vanadija. Presvlake sjedala, gornji dio instrumentne ploče, središnji naslon za ruke sprijeda, nasloni za ruke u vratima, bočni dijelovi središnje konzole te upravljač su s kontrastnim prošivima crvene boje, sigurnosni pojasevi crne boje s crvenim rubovima i podne prostirke u crnoj boji s rubovima i Audi sport kontrastnim prošivima u crvenoj boji.

Sjedala vozača i suvozača su električno podesiva uzdužno i po visini, nagiba sjedeće površine i nagiba naslona. Uključena je i funkcija memorije za vozačevo sjedalo i vanjska zrcala. Sportska sjedala s izraženim bočnim potporama pružaju povećanu bočnu potporu u zavojima, a kožni trokraki sportski upravljač osigurava dobro prianjanje.

Svi A6 plug-in hibridi opremljeni su trozonskim automatskim klima uređajem koji omogućuje automatsku kontrolu temperature i raspodjele zraka pojedinačno za vozača, suvozača i stražnja sjedala.

Novi promjenjivi panoramski stakleni krov dodatno povećava osjećaj prostranosti. Prostire se gotovo cijelim kokpitom i stražnjim krajem i omogućuje da unutrašnjost bude preplavljena svjetlom ili učinkovito zasjenjena. Šest segmenata čini osnovu za različite uzorke s područjima koja se mogu uključiti i isključiti kako bi se osigurala potpuna zaštita od bliještanja. 'Digitalnom zavjesom' upravlja se preko gumba u krovnom modulu.

U sklopu redizajnirane unutrašnjosti i kokpita za stvaranje digitalne pozornice, dinamično interakcijsko svjetlo olakšava komunikaciju između vozila i njegovih putnika. Sastoji se od 84 LED diode, a nalazi se ispod vjetrobranskog stakla i osvijetljeno je u velikom luku koji se proteže od lijevog do desnog A stupa. Uz funkciju dobrodošlice, interakcijsko svjetlo također ima posebnu sekvencu osvjetljenja koja se aktivira kada se vozilo zaključa ili otključa. Također podržava sigurnost prikazivanjem dinamičnog žmigavca, no uvijek služi samo kao dodatni zaslon i ne zamjenjuje prikaz žmigavca u Audi virtualnom kokpitu.

Vrhunski zvučni sustav s 3D zvukom tvrtke Bang & Olufsen (u našem slučaju doplatna funkcija) osigurava izvanredno zvučno iskustvo, sa zvučnicima u prednjim naslonima za glavu koji pružaju prilagođeni užitak slušanja. Osnova za to je sofisticirana aeroakustika i cjelokupna akustika vozila, koja je na najvišoj razini zahvaljujući poboljšanoj zvučnoj izolaciji, između ostalog.

Bang & Olufsen Premium Sound System s 3D zvukom uključuje 16 zvučnika uključujući 3D zvučnike, središnji zvučnik i subwoofer, 16-kanalno pojačalo, ukupne snage 685 W. Svijetli čak i logotip Bang & Olufsen.

Zvučna izolacija unutar A6 limuzine poboljšana je do 30 posto u usporedbi s prethodnikom – a to povećava udobnost vožnje. Čvršće zabrtvljeni prozori i optimizirane brtve vrata osiguravaju ugodniju akustiku u unutrašnjosti; brtva vrata prtljažnika također značajno smanjuje buku vjetra. Sve gume veličine 19 cola ili veće opremljene su takozvanim prigušivačima buke. Novorazvijene čahure nosača motora i mjenjača omogućuju uglađeniju i tišu vožnju.

Sigurnost i ADAS sustavi

Novi Audi A6 Limousine je standardno opremljen brojnim modernim sustavima pomoći vozaču. Ovi sustavi povećavaju praktičnost i sigurnost na svakom putovanju olakšavajući vozaču posao i preuzimajući važne zadatke.

Paket pomoći za 'vožnju i parkiranje' standardna je značajka. Uključuje adaptivni tempomat, ograničivač brzine koji reagira na prometne znakove, prepoznavanje prometnih znakova, kameru za vožnju unatrag i pomoć pri parkiranju plus. Ostale standardne značajke uključuju pomoć pri parkiranju plus s prikazom udaljenosti, upozorenje na napuštanje trake, pomoć pri križnom prometu, pomoć pri skretanju, pomoć pri skretanju sprijeda i pomoć pri naglom kočenju. Kupci također mogu konfigurirati dodatne opcijske pakete pomoći vozaču.

Prilagodljivi pomoćnik pri vožnji plus jedna je od glavnih značajki: uz razne senzore koji kontinuirano prate okolinu vozila, koristi i podatke karata visoke rezolucije i podatke roja iz oblaka iz drugih vozila.

To omogućuje sustavu optimizaciju prepoznavanja prometnih znakova i pružanje podrške pri ubrzavanju, održavanju brzine i udaljenosti te navođenju trake. Na temelju prikupljenih podataka, sustav izračunava rutu ispred i glatko vodi vozilo kroz promet u sredini svoje trake uz potporne intervencije upravljanja. Istovremeno, reagira na vozila ispred i spaja promet s kontrolom udaljenosti te unaprijed prilagođava brzinu kako bi se prilagodio ograničenjima brzine i situacijama poput zavoja, raskrižja i kružnih tokova. U prometu s čestim zaustavljanjem i kretanjem, sustav može usporiti automobil do mirovanja i, ovisno o tome koliko dugo stoji, može ga automatski ponovno pokrenuti. Na znakovima stop, brzina se smanjuje kako bi vozač mogao udobno preuzeti kontrolu nad situacijom. Zahvaljujući mnoštvu parametara koje uzima u obzir, adaptivni asistent za vožnju plus poboljšava kvalitetu vožnje - u cijelom rasponu brzina i u prometnim gužvama.

Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
  • Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
  • Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
  • Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
  • Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
  • Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW
    +63
Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW Izvor: tportal.hr / Autor: Zvonimir Martinčević

Plug-in hibridni pogonski sklop e-hybrid quattro 270 kW

Novi plug-in hibridni modeli nude još veću fleksibilnost i učinkovitost kombinirajući najbolje od električne vožnje s prednostima motora s unutarnjim izgaranjem. Sve e-hybrid verzije s su opremljene S tronic 7 automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Novi Audi A6 Limousine (i Avant) e-hybrid quattro su dostupni u dvije razine snage. Vozila pokreće 2.0 TFSI motor snage 185 kW (252 KS) i elektromotor koji isporučuje do 105 kW (143 KS). U verzijama s 270 kW (367) i 500 Nm okretnog momenta u našem slučaju, limuzina i Avant mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde. Emisija CO2 je u kombiniranim uvjetima 59 g/km (WLTP). Spremnik benzinskog goriva je 46 litara.

U slučaju slabijeg e-hybrid sklopa s 220 kW (199 KS) i 450 Nm okretnog momenta, vozila mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi. Sve varijante mogu postići maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Audi A6 Limousine e-hybrid quattro – Plug-in hibridni pogonski sklop i upravljanje na sva četiri kotača – Animacija Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Srce plug-in hibridne tehnologije je visokonaponska baterija, a Audi je povećao njezin kapacitet na 25,9 kWh (neto 20,7 kWh), što je dobitak od otprilike 45 posto u usporedbi s prethodnikom. To znači da i limuzina i Avant mogu prijeći više od 100 km isključivo na električni pogon. Maksimalna snaga punjenja izmjeničnom strujom sada je 11 kW. Ako je baterija potpuno prazna, potrebno je samo 2,5 sata da se napuni do 100 posto.

Poboljšane su i performanse rekuperacije. Stupanj rekuperacije potiska u električnom načinu vožnje (EV-mod) može se podesiti na tri različite razine pomoću lopatica na upravljaču. Novi A6 e-hybrid radi na električnu energiju što je dulje moguće kako bi u potpunosti iskoristio raspoloživo punjenje baterije do odredišta vozača. Vozilo automatski obnavlja energiju kada je ova funkcija aktivirana. To se temelji na podacima o ruti pohranjenim u navigacijskom sustavu. Novi A6 e-hybrid quattro također može automatski obnavljati energiju bez aktivnog navođenja rute.

Sustav upravljanja hibridom novih modela dizajniran je za učinkovitost, fleksibilnost i maksimalnu udobnost kupaca te stoga automatski odabire optimalnu strategiju rada. Sustavu su dostupna dva načina rada: 'EV' i 'hibrid'. U EV načinu rada, plug-in hibridni modeli rade na električnu energiju. U hibridnom načinu rada, sustav upravljanja hibridom održava određenu razinu napunjenosti prema potrebi kako bi se uštedjelo dovoljno električne energije za kasniju upotrebu. Osim automatskog hibridnog načina rada, željena razina napunjenosti može se pojedinačno odabrati pomoću digitalnog klizača.

U kombinaciji s quattro ultra pogonom i standardnim upravljanjem na sva četiri kotača, elektrificirani mjenjač s dvostrukom spojkom igra glavnu ulogu u dinamičnom iskustvu vožnje: povećava agilnost pri malim brzinama i pruža još veću stabilnost pri većim brzinama. To poboljšava udobnost vožnje, kao i čvršće zatvorena stakla i optimizirana brtvila vrata. Ove mjere osiguravaju još ugodniju akustiku u automobilu u usporedbi s prethodnikom, jer je zvučna izolacija poboljšana do 30 posto.

Upravljanje na sva četiri kotača kao standard; sportska oprema u vrhunskom modelu

Modeli A6 e-hybrid quattro pružaju sportsko i udobno iskustvo vožnje zahvaljujući elektrificiranom mjenjaču s dvostrukom spojkom u kombinaciji s quattro ultra pogonom. Tome doprinosi i upravljanje na sva četiri kotača, koje je standardno u svim varijantama A6 e-hybrid. Omogućuje dinamično upravljanje i visoku razinu udobnosti zakretanjem stražnjih kotača do pet stupnjeva u suprotnom smjeru od prednjih kotača pri brzinama do otprilike 60 km/h. To smanjuje krug okretanja, čineći vozilo agilnijim u gradskom prometu i uskim zavojima. Pri srednjim i većim brzinama, stražnji kotači okreću se u istom smjeru, omogućujući stabilno i još preciznije upravljanje.

Varijante sa snagom sustava od 270 kW i standardnom S line vanjskom opremom posebno su sportske, jer crni Singleframe ima veću strukturu, a prednji usisnici zraka, podijeljeni u dva dijela, imaju upečatljiviji dizajn. Potonji su završeni u mat antracit kromu, kao i ukrasni dio oko difuzora sa svojim sportskijim dizajnom.

S opcijskim prilagodljivim zračnim ovjesom (u našem slučaju), A6 limuzina savršena je sinteza sportskog i udobnog. Osim što regulira visinu karoserije i apsorpciju udaraca, ovaj sustav zračnog ovjesa također nudi dodatnu prednost u aerodinamici. U usporedbi sa standardnim ovjesom, vozilo je 20 mm niže u normalnom načinu rada. U dinamičkom načinu rada, visina vožnje snižena je za dodatnih 10 mm za sportski osjećaj vožnje. Kako bi smanjio otpor, A6 limuzina koristi nisku razinu čak i pri velikim brzinama u uravnoteženom i učinkovitom načinu rada. Uključene su i i crvene kočione čeljusti.

Za kraj, cijene A6 Limousine e-hybrid quattro kreću se od modela snage sustava od 220 kW (299 KS) od 68.136,25 eura, a snažniji model snage 270 kW (367 KS) kreće od 79.628,75 eura. Naš testni model Audi A6 Limousine e-hybrid quattro 270 kW sa svom dodatnom opremom stoji 108.266,25 eura.

Audi jamstvo na visokonaponsku bateriju je u trajanju od 8 godina ili 160.000 km. Nadalje, Audi produženo jamstvo je u trajanju od 6 godina ili 150.000 kilometara (nema ograničenja kilometraže u prve dvije godine).