CITROËN

Elektrifikacija lakih godpodarskih modela: Berlingo Van, Jumpy i Jumper na struju

11.11.2019 u 15:22

Bionic
Reading

U sto godina postojanja Citroën je obilježio automobilsku povijest i svojim lakim gospodarskim vozilima, kao što su 2 CV furgon, Type H, C15 ili Berlingo

Nadahnut novim načinima uporabe i željom da doprinese energetskoj tranziciji, Citroën je odlučio elektrificirati čitavu gamu svojih lakih gospodarskih vozila. Na najvažnijim tržištima već je predstavljen električni Berlingo te je najavljeno predstavljanje električne inačice modela Jumper, koja s očekuje početkom 2020.

Sada Citroën namjerava proširiti i gamu električnih vozila za poslovne kupce predstavljanjem game posve električnih kompaktnih kombija do 2021. Ponuda će biti prilagođena poslovnim kupcima te će nuditi vrhunsku udobnost, kontrolirane troškove uporabe, slobodno kretanje gradskim središtima, mogućnost posljednje faze dostave, a uz sve to pratiti će i razvoj e-trgovine. U naredne dvije godine Citroën će iskoristiti stručnost grupe PSA kako bi elektrificirao ponudu svojih vozila te će predstaviti posve električni Jumpy (2020.) i posve električni novi dostavni Berlingo (do 2021.). Elektrifikacija će zahvatiti laka gospodarska i osobna vozila.

Kako bi dostavnim službama ponudio konkretna rješenja u pogledu mobilnosti u gradskim, ali i ruralnim područjima – zahvaljujući dometu koji vozačima omogućuje pokrivanje gotovo čitavog terena – Citroën će 2020. svoju ponudu upotpuniti posve električnom inačicom kompaktnog furgona. Bez kompromisa kada je riječ o performansama, posve električni Jumpy stvoren je za kupce koji traže udobnost i bezbrižnost za upravljačem, dok vlasnicima tvrtki omogućuje zaokret u poslovanju kojim će istovremeno poboljšati svoj imidž i pridonijeti očuvanju okoliša.

Električna inačica modela Jumpy temelji se na platformi EMP2 Grupe PSA koja omogućuje ugradnju motora s unutarnjim izgaranjem ili električnog motora te će biti dostupna s dvije razine dometa za veću udobnost i bezbrižnost poslovnih kupaca.

Što se tiče dometa, Citroën kaže da će novi Jumpy s električnim pogonom moći ispuniti sve dnevne potrebe dostavljača: 200 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 50 kWh, a 300 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 75 kWh. Isto tako, francuski proizvođač tvrdi da u električnom načinu rada s trenutačnom isporukom okretnog momenta, bez potrebe za promjenom brzina omogućuju udobnost bez vibracija ili buke, te savršeno uglađenu vožnju.

Što se tiče slobodnog kretanja u zonama zabrane kretanja za vozila s konvencionalnim pogonom zahvaljujući niskim emisijama CO2, dostavne službe će se moći potpuno približiti svojim korisnicima. Utovarni kapacitet sličan je kapacitetu inačica opremljenih motorom s unutarnjim izgaranjem te su smanjeni uporabni troškovi.

Laurence Hansen, predsjednik odjela za planiranje proizvoda i proizvodne strategije marke Citroën je izjavio: 'Tijekom svojih sto godina postojanja, Citroën je gotovo 90 godina posvetio proizvodnji lakih električnih vozila. Citroën, važan akter energetske tranzicije i inspiriran potrebama poslovnih korisnika, danas predstavlja veliku proizvodnu ofenzivu kojom namjerava elektrificirati čitavu ponudu svojih lakih gospodarskih vozila. Do 2021. namjeravamo predstaviti električne inačice svih kompaktnih furgona u ponudi, profitirajući vrhunskom stručnošću Grupe PSA kako bismo nadopunili gamu vozila pokretanih učinkovitim motorom s unutarnjim izgaranjem.'

Citroën Jumpy, robustan je i velikog utovarnog kapaciteta, a predstavljen je 2016. te je otad prodan u više od 135.000 primjeraka.

sve osim nogometa