6x6 pogon

Čudovišni SF6X6G; ovaj perađeni Jeep Gladiator stvoren je za najteže terenske izazove

SF6X6G je prerađeni Jeep Gladiator, ali umjesto klasičnog dvoosovinca ovaj model ima tri osovine, odnosno ukupno šest kotača

SF6X6G je prerađeni Jeep Gladiator, ali umjesto klasičnog dvoosovinca ovaj model ima tri osovine, odnosno ukupno šest kotača

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Ovo terensko vozilo je definirano ponajprije zanatskim umijećem majstora i koristi dizajnerske kalupe tvrtke Flo Flo Jeeps za konačni jedinstveni izgled, a izgrađeno je s namjerom da bude nezaustavljivo i pokori najteži off-road teren

So Flo Jeeps, tvrtka iz Fort Lauderdalea u južnoj Floridi, bavi se preradama terenskih vozila i dosad su preradili preko 3000 Jeepova, koji su im očito neiscrpna inspiracija. Sada su predstavili prerađeni Jeep Gladiator, ali umjesto klasičnog dvoosovinca njihov SF6x6G ima tri osovine, odnosno ukupno šest kotača.

Rad na izradi ovog čudovišta započinje tako da uzmete potpuno novi, serijski Jeep Gladiator i doslovno ga prerežete na pola, produžite okvir, dodate dva dodatna kotača i prilagodite ga dizajnu koji je bespoštedan, agresivan i nimalo sličan ičemu što se trenutno može vidjeti na cesti.

SF6X6G

SF6X6G

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Vozilo je definirano ponajprije zanatskim umijećem majstora i koristi dizajnerske kalupe tvrtke Flo Flo Jeeps kako bi dobio konačni jedinstveni izgled, tako da jedino što je ostalo od izvornog serijskog modela su njegova vrata. Izgrađeno je s namjerom da bude nezaustavljivo i pokori najteži off-road teren otkriven prilikom vožnje izvan ceste.

Značajke uključuju puni pogon na svih šest kotača (6x6), stvoren iznova kreiranim prijenosom i ponovnim sastavljanjem 5,13-inčnih osovina, uključujući i 'nesalomljivu' srednju osovinu opremljenu Detroit True Track Locker 9-inčnim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem tvrtke Eaton. Sustav ovjesa SF6x6, izvanredni 5-inčni Premium Lift s Falcon Shocks amortizerima, koji imaju hod od 35,5 cm na svakoj osovini, gdje vozač bez napora može voziti 145 km/h na autocesti, a istovremeno biti sukladan tehničkim propisima. Pod specijalno izrađenim Predator Hood poklopcem motora od stakloplastike nalazi se motor od 300 KS koji pokreće ovaj čudovišni terenac. Oni koji traže dodatnu brzinu imaju mogućnost ugradnje LS3 6.2L V8 motora Chevrolet Corvette snage 430 KS uz nadoplatu od 30.000 dolara.

Četiri 6x6 Jeep vozila koje je preradila tvrtka So Flo Jeeps

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Vozilo koristi šest Milestar Patagonia M/T terenskih guma dimenzija 38X15.50R20. Ova guma je, unatoč izraženom terenskom profilu, posebno odabrana kako bi poboljšala vožnju. I Falcon stabilizator upravljača poboljšava upravljanje i osjećaj vožnje na cesti.

SF6X6G

SF6X6G

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Njegovi egzotični vizualni elementi istaknuti su posebnim dodatkom nakon posebnog dodavanja, uključujući čelični Grumper s prednjim čelom i vitlom idealnim za izvlačenje iz teških terenskih situacija. Moderni posebno izrađeni blatobrani, kao i prilagođeni zaštitni kavez prilikom prevrtanja daje mu savršen profil, dok ručno izrađeni pickup stražnji utovarni prostor može podnijeti sve što se na njega stavi. LED prednja svjetla, Halo svjetla koja mijenjaju boju, kao i svjetlosne šipke u unutrašnjosti i 'rock' svjetla koja osvjetljavaju cijelo podvozje, upravljaju se jednostavnim korisničkim prekidačem na upravljačkoj ploči. Nadalje, atraktivna je i činjenica da se sva vrata i cijeli krov mogu skinuti, a stepenica na struju ispod praga aktivira se čim se otvore vrata kako bi se omogućio lak pristup i izlaz. Unutar kabine se nalaze udobna ručno prošivena sjedala presvučena kožom Marine Grade otpornom na vremenske uvjete.

SF6X6G

SF6X6G

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Konačno, trodijelni epoksidni premaz karoserije otporan na ogrebotine pomiješan je s kevlarskim vlaknima kako bi se stvorio elastični i tvrdi sloj debljine 1,6 mm. Sveukupno, 20 galona ili 75,7 litara ovog posebnog materijala upotrebljeno je za bojanje SF 6x6G, uključujući i preko njegovog masivnog i potpuno upotrebljivog stražnjeg utovarnog prostora, čime se eliminira potreba za voskom ili poliranjem, samo ga isprerete tlačnim peračem i ponovno se vratite čisti na cestu.

I da, cijena ovako prerađenog Jeepa Gladiatora je 140.000 dolara!

  • +3

SF6X6G

Izvor: Promo fotografije / Autor: So Flo Jeeps

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!