stručnjak za društvene mreže

Zanimljivo imenovanje na Pantovčaku: Tko je Bartol Šimunić, mladi Bibinjac koji se ugnijezdio u Milanovićev kabinet

  • Autor: Maja Šurina
  • Zadnja izmjena 07.04.2020 23:36
  • Objavljeno 07.04.2020 u 23:36
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Ured predsjednika

Prošlog tjedna mladi Bartol Šimunić od pomoćnika glasnogovornika Ureda predsjednika promaknut je u pročelnika Kabineta predsjednika Zorana Milanovića. Iako je Šimunić poznat novinarima koji prate SDP, široj javnosti imenovanje ovako mlade osobe bilo je možda i iznenađenje

Bartol Šimunić, koji je aktivno sudjelovao u kampanji Zorana Milanovića, bio je jedna od osoba koje su imale zagarantiran posao i u timu predsjednika na Pantovčaku. Iako je isprva imenovan za pomoćnika glasnogovornika na Pantovčaku, krajem prošlog tjedna iznenadila je odluka Milanovića da imenuje Šimunića pročelnikom svog kabineta.

Bartol Šimunić, piše u njegovoj biografiji na stranicama Ureda predsjednika, rođen je 1989. u Zadru, a porijeklom je iz Bibinja.

Što se tiče srednje škole, Šimunić je maturirao u Tehničkoj školi u Zadru, a diplomirao je logistiku na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu 2012. godine. Obnašao je dužnost studentskog pravobranitelja i bio član Odbora za kontrolu nastavnih procesa na matičnom fakultetu.

Nakon agencijskog iskustva - opet politika

Upravo je na fakultetu ušao u svijet community menadžmenta preko projekta kojim je pokušao povezati društvene mreže i akademsku zajednicu. 'Unutar tog projekta komunicirali smo sa studentima putem društvenih mreža i dijelili im sadržaj koji bi njima bio zanimljiv. Tada je pojam društvenih mreža u Hrvatskoj još uvijek bio u povojima, pa smo se s ljudima povezivali preko Twittera, išli na konferencije te razna predavanja kako bismo što bolje upoznali taj svijet iznutra. Tu sam se nekako pronašao i odlučio sam da ću završiti faks, ali se jednog dana ipak baviti digitalnim komuniciranjem', kazao je Šimunić u razgovoru za Zadarski.hr.

Godinu prije diplome kao volonter odradio je i community menadžment za Kukuriku koaliciju.

Nakon fakulteta počeo je raditi za agenciju za digitalni marketing i odnose s javnošću i to kao konzultant i komunikacijski trener na projektima digitalne komunikacije, a posebno na projektima implementacije društvenih mreža u medijima. Sudjelovao je na projektima edukacije iz područja digitalnog PR-a za više javnih institucija, uključujući Europsku banku za obnovu i razvitak, Hrvatsku radioteleviziju i Sveučilište u Zagrebu.

Krenuo je kao volonter; u politici od fakultetskih dana

Krenuo je kao volonter; u politici od fakultetskih dana

Izvor: Društvene mreže / Autor: Flick/Zoran Milanović

U politiku se vraća 2015., kad je postao šef digitalnih komunikacija SDP-a, što radi do veljače 2017. godine.

Izlet u Mrsićeve Demokrate

Potkraj 2017. počinje raditi u farmaceutskoj konzultantskoj tvrtki na poziciji voditelja odnosa s javnošću, u kojoj ostaje do veljače 2020. godine. No iako je radio u farmaciji, Šimunić je još uvijek bio u politici. Nakon odlaska iz SDP-a učlanio se u tada novoosnovanu stranku Miranda Mrsića, Demokrate, te je jedno vrijeme bio i na funkciji glavnog tajnika.

Kako je bilo raditi u pobjedničkoj predsjedničkoj kampanji

Šimunić je za Zadarski.hr pojasnio i kako je bilo raditi u kampanji Zorana Milanovića.

'Bili su ovo najuzbudljiviji izbori do sada, nikada se više nije radilo na društvenim mrežama. U lipnju prošle godine krenuli smo s kampanjom. Društvene mreže u politici su velika prednost, ali postoje i neki nedostatci. Izvrsne su za to kada vam nedostaje medijskog prostora, pa uz pomoć njih imate vlastiti prostor koji sami kreirate i neke ideje plasirate mimo standardnih medija', kazao je Šimunić, dodajući kako je bitno s marketingom krenuti na vrijeme, ali i kako društvene mreže nisu jedine zaslužne za uspješnost Milanovićeve kampanje.

'I dalje je iznimno bitno izlaziti među ljude; nikako se ne smije misliti da ćete pobijediti samo uz pomoć društvenih mreža, već ih treba tretirati kao nadogradnju cjelokupnog marketinga kampanje. Njihova prednost je i to što brže šaljete poruku što je treba poslati ljudima koji je trebaju primiti. Društvene mreže zanimljive su i zbog toga što su svi svojim mobitelima povezani na njih, pa vam tako političari nisu više samo na televiziji i radiju, već su s vama u svakom trenutku, kada god vi to odlučite', ističe Šimunić.

Tu je funkciju napustio nakon predsjedničkih izbora, na kojima je pobijedio Milanović, iako je ostao članom stranke.

Ta informacija upisana mu je i u imovinsku karticu, prema kojoj Šimunić nema nekretnine u svom vlasništvu. Vlasnik je 60 tisuća kuna vrijednog automobila Volvo C30 D2 R - DESIGN iz 2012. godine, a kupio ga je uz pomoć kredita. Kredit je dignuo 2018., a iznos duga je 84 tisuće kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!